کد خبر : 155102
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1399 - 12:39
دسته‌بندی نشده
-

تاریخی که به کمیته فوتسال برای برگزاری فوتسال قهرمانی آسیا گفته اند

تاریخی که به کمیته فوتسال برای برگزاری فوتسال قهرمانی آسیا گفته اند

رئیس کمیته فوتسال گفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت شفاهی، آبان ماه را تاریخ مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شب گذشته (پنجشنبه) نامه‌ای در فضای مجازی با سربرگ کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) منتشر شد که در آن، تاریخ قطعی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا روزهای ۴ تا ۱۵ نوامبر سال ۲۰۲۰ (۱۴ تا ۲۵ آبان) اعلام شده بود.

داود پرهیزکار در همین باره گفت: هنوز نامه رسمی برای اعلام قطعی مسابقات به ما نرسیده است، اما با توجه به اهمیت موضوع، تاریخ رقابت‌ها را از طریق AFC پیگیری کردیم که تاریخ ۱۴ تا ۲۵ آبان به ما اعلام شد. البته این تاریخ هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. تایلند هنوز پیگیر میزبانی مسابقات است. ما هم پیش‌تر پیگیری کردیم که اگر امکان تغییر میزبان مسابقات وجود دارد، این بازی‌ها را در ایران برگزار کنیم. با این وجود تا نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون نرسد، نمی‌توانیم بگوییم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

رئیس کمیته فوتسال درباره برنامه این کمیته، در صورت برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در آبان خاطرنشان کرد: تورنمنت کاسپین را پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم این مسابقات را پیش از آبان برگزار کنیم. تورنمنتی چهارجانبه در تایلند داریم که تلاش می‌کنیم این بازی‌ها را به قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا موکول کنیم. تلاش می‌کنیم بیشترین بهره را از این زمان ببریم. ما باید پلن دوم خود را اجرا کنیم تا در صورت رسیدن نامه AFC، بازی‌های دوستانه بیشتری تدارک ببینیم و افتخار ایران در آسیا و جهان را حفظ کنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.