کد خبر : 155145
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 13:27
دسته‌بندی نشده
-

تلاش کمیته فوتسال برای برگزاری مسابقات کاسپین در مهر ماه

تلاش کمیته فوتسال برای برگزاری مسابقات کاسپین در مهر ماه

کمیته فوتسال این روز‌ها در تلاش است تا مسابقات دوستانه کاسپین را مهر ماه و قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا برگزار کند.

به گزاترش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا چند بازی دوستانه برگزار کند تا ملی پوشان با آمادگی بالایی وارد این مسابقات شوند.

تیم ملی فوتسال ابتدا قرار است اواسط شهریور ماه به تایلند رفته و در آنجا با تیم‌های اسپانیا، تایلند و به احتمال بسیار زیاد لیتوانی، چند بازی دوستانه برگزار کند.

همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که کمیته فوتسال در تلاش است تا بتواند تورنمنت کاسپین را که تیم‌های ملی روسیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان در آن حضور دارند را قبل از آغاز جام ملت‌ها برگزار کرده تا از این طریق ملی پوشان فوتسال کشورمان با آمادگی ۱۰۰ درصدی پا به رقابت‌های قهرمانی آسیا بگذارند.

شنیده می‌شود کمیته فوتسال به تیم‌های حاضر در تورنمنت کاسپین پیشنهاد داده که این مسابقات را در مهر و همزمان با برگزاری اردوهای تمرینی تیم ملی برگزار کند تا از این طریق ملی پوشان کشورمان هم از نظر بدنی و هم از نظر فنی بتوانند آماده جام ملت‌های آسیا شوند. کمیته فوتسال تلاش می کند تا تورنمنت کاسپین را در ایران برگزار کرده تا مجبور نشود هزینه اضافی را برای سفر‌های تیم ملی پرداخت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.