کد خبر : 155147
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 14:03
-

خبیری: پرسپولیس از تیم‌داری در فوتسال استقبال می‌کند

خبیری: پرسپولیس از تیم‌داری در فوتسال استقبال می‌کند

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال علاقه دارند باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره حضور تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من هم مثل شما در این چند روز اخیر شنیده ام که قرار است باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال تیم‌داری کند. این موضوع بیرون باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. گویا اعضای کمیته فوتسال و سازمان لیگ علاقه مند هستند ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در فوتسال تیم داری کنند.

او افزود: باشگاه پرسپولیس در دهه ۸۰ در لیگ برتر فوتسال تیم داری می‌کرد. آن زمان پرسپولیس موفق شد بازیکنان زیادی را تحویل تیم ملی بدهد. بحث حضور پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال همان طور که گفتم از بیرون مطرح شده و هنوز باشگاه تصمیمی در این باره نگرفته است. این تصمیمی است که باید اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه بگیرند که آیا می‌خواهند در لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری کنند یا خیر.

خبیری ادامه داد: در چند روز اخیر فوتسالی‌ها پیشنهادات زیادی به ما دادند که باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری کند. تصمیم گیرنده اصلی این موضوع اعضای هیئت مدیره و شخص مدیرعامل باشگاه هستند. اگر قرار باشد باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال حضور پیدا کند ابتدا باید ساز و کار آن فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.