کد خبر : 155128
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 8:41
-

محدودیت‌های شدید برای برگزاری بازی فینال لیگ برتر

محدودیت‌های شدید برای برگزاری بازی فینال لیگ برتر

بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون در اصفهان با رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۳۰ خردادماه بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.با توجه به تاکیدات زیاد مبنی بر رعایت مسائل بهداشتی محدودیت هایی برای این دیدار در نظر گرفته شده است.برخی از این محدودیت ها به شرح زیر است :
*۸ خبرنگار و ۸ عکاس بیشتر نمی‌توانند در سالن حاضر باشند. گزینش این خبرنگاران از طریق هیات فوتبال استان اصفهان و با همکاری حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان است.
*امکان مصاحبه قبل و بعد از بازی با کادرفنی و بازیکنان هر دو تیم از سوی هیچکدام از رسانه‌های نوشتاری،تصویری و مجازی وجود ندارد و اطلاع رسانی در این زمینه از طریق سایت و فضای رسانه ای تیم میزبان انجام می‌شود.
*تیم میزبان فقط می تواند ۵ نفر از عوامل اجرایی را در سالن محل برگزاری داشته باشد و به جز کادرفنی و بازیکنان نفر اضافه ای نمی تواند در زمین حاضر باشد. تمامی این نفرات مشخص خواهند و برای تمامی این افراد آی دی کارت صادر خواهد شد و همه این نفرات باید تست کرونا را انجام داده باشند.
* اعضای دو تیم مس سونگون و گیتی پسند باید ۴۸ ساعت قبل از شروع بازی نتیجه تست های کرونا خود را به اطلاع هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان برسانند.
*هیچگونه مراسم و عکس تیمی قبل از مسابقه انجام نمی‌شود و حتی صندلی کنار زمین که بازیکنان و کادرفنی حضور دارند با فاصله یک متری قرار داده خواهد شد.
*اسامی تمامی نفرات حاضر در سالن در صندلی نصب آنها شده و هر کس باید روی صندلی خود بنشنید.
*تیم مهمان یک خبرنگار و یک عکاس می‌تواند همراه خود داشته باشد.
*مسئولیت برگزاری مسابقه با هیات فوتبال استان اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان است و گیتی پسند تنها یکی از دو تیم حاضر در فینال است و مسئولیتی ندارد.
*با همکاری صدا و سیمای اصفهان پخش زنده این بازی از شبکه اصفهان قطعی است .
*قبل از مسابقه سالن و رختکن‌ها و نیمکت‌ها ضدعفونی می شود. ورود افراد مسئول و عوامل برگزاری با تب سنج و دیگر موراد بررسی خواهد شد و تمامی عوامل باید دستکش و ماسک در سالن حاضر شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.