کد خبر : 155192
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 13:14
-

اردوی فراموش شده تیم ملی فوتسال

اردوی فراموش شده تیم ملی فوتسال

تمرینات تیم‌های فوتبال و فوتسال براساس مجوز ستاد کرونا در ورزش در هفته‌های گذشته آغاز شده با این وجود هنوز خبری از برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بسیاری از رشته‌ها با مجوز ستاد ملی کرونا مجوز فعالیت دوباره خود را اخذ کردند. لیگ برتر فوتبال و دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال جزو رقابت‌هایی بودند که قرار شد با انجام دیدارهای باقی‌مانده، به سرانجام برسد. تمرینات تیم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست کرونا شروع شدند و در حال حاضر نیز این تیم‌ها در حال انجام تمرینات گروهی خود هستند.

با شروع تمرینات تیم‌ها اعلام شد که تیم ملی فوتسال قرار است در نیمه خرداد یک اردوی آماده‌سازی تدارک ببیند و در آن اردو از بازیکنان شایسته و جوان لیگ برتر و لژیونرهای فوتسال ایران دعوت شود اما چند روز بعد اعلام شد که این اردو لغو شده است.

بعد از مدتی از سوی کمیته فوتسال اعلام شد که هنوز پروتکل‌های بهداشتی برای اردو تیم ملی را دریافت نکردیم و در حال حاضر اجازه برپایی اردو را نداریم.

با توجه به این موضوع که تیم‌های مس سونگون‌ ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان ۲ فینالیست لیگ برتر فوتسال در حال حاضر به انجام تمرینات گروهی مشغول هستند اما تیم ملی هنوز پروتکل‌های بهداشتی را دریافت نکرده است. حال سووال این است که مگر تمرینات تیم ملی فوتسال با ۲ تیم فینالیست لیگ برتر تفاوتی دارد؟ آیا کمیته فوتسال درخواست خود مبنی بر برگزاری اردو را به ستاد عالی کرونا ارسال کرده است؟

کادر فنی تیم ملی فوتسال با اردویی که قرار بود برگزار شود در نظر داشت از جوانان با کیفیت لیگ دعوت کند تا با حضورشان در تیم ملی محک بخورند اما با لغو این اردو این اقدام عملی نشد.

آیا باز هم باید از سرمربی تیم ملی به خاطر عدم جوانگرایی در تیم فوتسال ایران انتقاد کرد و فریاد تشکیل تیم ملی «ب» را سر داد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.