کد خبر : 155190
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 13:10
-

بی غم:با توجه به توانایی‌ بازیکنانم برنده بازی با مس خواهیم بود

بی غم:با توجه به توانایی‌ بازیکنانم برنده بازی با مس خواهیم بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از شرایط تیمش پیش از فینال لیگ برتر ابراز رضایت کرد و گفت: در طول فصل بازیکنانم نشان دادند در هر بازی بیشترین تلاش را انجام می‌دهند و با توجه به توانایی‌های بازیکنانم، قطعاً برنده بازی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم درباره شرایط تیمش پیش از نخستین دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون، اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود ۹۰ روز مسابقات تعطیل بود، از روز ۷ خردادماه تمرینات‌ را آغاز و سعی کردیم که در این مدت بازیکنان را از نظر جسمانی به میزان ۶۰ تا ۷۰ درصد به مرز آمادگی برسانیم.

وی افزود: با توجه به وقفه پیش‌آمده بین مسابقات بیش از این نمی‌توان به بدن بازیکنان فشار وارد کرد، بنابراین تلاش می‌کنیم در تمرینات بیشتر حرکات و تمرینات توپی را دنبال کنیم تا بازیکنان از هماهنگی بهتری برخوردار شوند و بتوانند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند از شرایط فعلی تیمش ابراز رضایت و خاطرنشان کرد: برای بازی رفت فینال تنها اصغر حسن‌زاده را که ۳ کارته بوده و تنها بازیکن محروم تیم است را در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار بوده و خدا را شکر بازیکن مصدومی نداریم.

وی از زمان برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال انتقاد کرد و گفت: پیش از این نیز گفته بودم که بهترین راه این است که بازی فینال، یکی دو هفته پیش از شروع فصل آینده برگزار شود. چون با توجه به وقفه پیش آمده و شرایط فعلی وضعیت بسیار سخت است. بازیکنان حدود ۹۰ روز از تمرینات و توپ دور بوده‌اند و از طرف دیگر با توجه به شیوع بیماری بازیکنان برای تمرین انفرادی به جایی دسترسی نداشتند و در کل کشور همه سالن‌ها تعطیل بود. در چنین شرایطی تمرینات آغاز شده و باید در عین مراقبت، روی بازیکنان حرکت‌درمانی کار کرده و علاوه برآن تمرینات را دنبال کنیم و همین امر کار را بسیار سخت می‌کند.

بی‌غم ادامه داد: پیشنهاد من این بود که بازی فینال، پیش‌فصل لیگ آینده باشد اما متأسفانه موافقت نشد و هم‌اکنون آماده برگزاری بازی می‌شویم. امیدوارم در گام نخست اتفاق ناخوشایندی برای هیچ یک از بازیکنان رخ ندهد و ما هم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.

وی در پاسخ به اینکه تیم گیتی‌پسند چه زمانی تست کرونای پیش از مسابقه را انجام خواهد داد، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. به نظرم بازی فینال یا نباید انجام شود، یا حالا که قرار است بازی برگزار شود رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بر عهده خود باشگاه‌ها بگذارند تا مشکل خاصی به وجود نیاید. حتی اگر تست کرونا انجام شود، ممکن است شما یک ساعت بعد خدای ناکرده به ویروس مبتلا شوید و در این وضعیت انجام تست چه فایده‌ای دارد؟ اگر از نظر علمی درست باشد، ما تست را انجام می‌دهیم. طبق پروتکل باید ۴۸ ساعت قبل از شروع بازی از بازیکنان تست کرونا گرفته شود و ما نیز آن را انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره پیش‌بینی خود نتیجه بازی فینال، بیان کرد: قطعا تمام تلاش ما بر این است که بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. در طول فصل نیز بازیکنانم نشان دادند که در هر بازی بیشترین تلاش ممکن را انجام داده و زحمت زیادی می‌کشند تا برنده از زمین خارج شوند و نتیجه بگیرند. با توجه به توانایی‌های بازیکنانم قطعاً ما برنده بازی خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.