کد خبر : 155194
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 13:18
-

فخیم: تیم‌های مس و گیتی پسند شناخت خوبی از یکدیگر دارند/حضور استقلال و پرسپولیس در فوتسال باعث می‌شود تماشاگران زیادی به سالن بیایند

فخیم: تیم‌های مس و گیتی پسند شناخت خوبی از یکدیگر دارند/حضور استقلال و پرسپولیس در فوتسال باعث می‌شود تماشاگران زیادی به سالن بیایند

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون گفت: هر ۲ تیم مس و گیتی پسند شناخت خوبی از یکدیگر دارند، زیرا هم بازیکنان ما در گیتی پسند بوده اند و هم بازیکنان گیتی پسند در تیم ما بازی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد فخیم کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از مسابقه فینال لیگ برتر برابر گیتی پسند اصفهان اظهار داشت:حدود ۳ هفته‌ای است که تمرینات تیم شروع شده و ۱۰ روز اول را در ۲ نوبت صبح و عصر تمرین می‌کردیم و این هفته قرار است کار‌های تاکتیکی و سرعتی را برگزار کنیم تا برای مسابقه روز جمعه کاملا آماده شویم.

تمرینات تیم بر اساس نظم و اصول برگزار می‌شود

او درباره محرومان و مصدومان این تیم هم در بازی روز جمعه بیان داشت: خدا را شکر برای این مسابقه نه محروم و نه مصدوم داریم. در این مدت تمرینات تیم بر اساس نظم و اصولی برگزار شده و همه بچه ها آماده هستند تا با یک بازی خوب و تماشاگر پسند برابر گیتی پسند پیروز مسابقه شویم.

بازی‌های مس و گیتی پسند همیشه از شرایط خاصی برخوردار بوده است

فخیم در ادامه درباره بازی با تیم گیتی پسند اصفهان هم گفت: بازی‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان همیشه شرایط خاص خودش را داشته و فینال این هفته هم از این قضیه مستثنی نیست و قطعا این مسابقه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. به نظر من هر تیمی که کمتر اشتباه کند قطعا پیروز مسابقه خواهد بود.

هر ۲ تیم شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند

کاپیتان مس سونگون ادامه داد: یکی از مواردی که باعث می‌شود بازی فینال این هفته از حساسیت بالایی برخوردار باشد، شناخت هر ۲ تیم از یکدیگر است. هم بازیکنان تیم ما سابقه بازی در گیتی پسند را دارند و هم بازیکنان گیتی پسند سابقه حضور در مس را داشته اند که همین مسئله باعث می‌شود بازی این هفته از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار باشد. ما در این مدت به خوبی تیم گیتی پسند را آنالیز کرده ایم و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

نبودن تماشاگران می‌تواند از جذابیت مسابقه فینال کم کند

او درباره نبود تماشاگران در بازی فینال هم گفت: حضور تماشاگران می‌توانست به مسابقه فینال جذابیت ببخشد و نبود آن‌ها در بازی روز جمعه قطعا از کیفیت مسابقه فینال کم خواهد کرد. هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند از تماشاگران بسیار زیادی برخوردارند و نبودن آن‌ها روز جمعه در سالن مسابقه حس خواهد شد.‌ ای کاش می‌شد سازمان لیگ تمهیداتی را در نظر می گرفت که حداقل حدود ۲ هزار تماشاگر می‌توانستند این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

حضور استقلال و پرسپولیس در فوتسال باعث می‌شود تماشاگران زیادی به سالن بیایند

فخیم درباره تیمداری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: اینکه استقلال و پرسپولیس می‌خواهند در لیگ برتر فوتسال تیمداری کنند بسیار خوب است، اما به شرطی که حضور آن ها تداوم داشته باشد و به ۲ سال ختم نشود. اگر قرار باشد این ۲ باشگاه فقط برای ۲ سال در لیگ برتر سرمایه گذاری کنند اصلا قشنگ نیست. اما اگر به مانند فوتبال چندین سال در فوتسال حضور داشته باشند خیلی خوب است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی برای تشویق این ۲ تیم به سالن مسابقات بیایند. به هر حال همان طور که گفتم امیدوارم این ۲ باشگاه در لیگ برتر فوتسال سرمایه گذاری کنند تا بتوانند هواداران زیادی را به سالن مسابقه بیاورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.