کد خبر : 155219
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 15:31
-

واکنش باشگاه گیتی پسند به ادعای مدیرعامل مس/ شانتاژها نخ نما شده است

واکنش باشگاه گیتی پسند به ادعای مدیرعامل مس/ شانتاژها نخ نما شده است

قائم مقام باشگاه گیتی پسند به ادعای مدیرعامل باشگاه مس درباره تلاش ملی پوش فوتسال برای پناهندگی واکنش نشان داد و گفت: این مصاحبه ها و شانتاژها نخ نما شده و جزو خاطرات ماست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص مصاحبه مدیرعامل باشگاه مس سونگون در خصوص محمدرضا سنگ سفیدی و اینکه آیا نجفی قصد به هم زدن تمرکز گیتی پسندی ها را داشته است،گفت: اولاً قضیه سنگ سفیدی و باشگاه مس روند قانونی خود را طی کرده است و حکم دو رکن قضایی فدراسیون فوتبال، باشگاه مس را محکوم کرده است.

وی افزود: مدیرعامل مس نمی تواند با مصاحبه حوزه مدیریت خود را تبرئه کند و در این خصوص سنگ سفیدی به صورت قانونی و توسط وکیل خود این پرونده را به سرانجام رسانده است. در صورت نیاز وکیل این بازیکن خودش صحبت می کند.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص اینکه آیا هدف مدیر عامل مس به هم ریختن تمرکز گیتی پسند بوده است؟ گفت: گیتی پسند باشگاه بزرگی است و پرافتخارترین تیم ایران و آسیا است. این باشگاه بزرگ کادر و بازیکنان بزرگ و حرفه ای دارد که با ادعاهای پوچ و واهی یک نفر که هیچ وجاهت قانونی ندارد، خللی در هدف این باشگاه وارد نمی شود.

عراقی زاده  در پایان گفت: این مصاحبه ها و شانتاژها سالهاست که نخ نما شده و جز خاطرات ما می باشد اگر برای دیگران حربه ای جدید است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.