کد خبر : 155227
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 17:20
-

پاسخ باشگاه مس به ادعاهای گیتی پسندیها:تمامی صحبت‌های نجفی مستند می‌باشد/از بی غم به کمیته اخلاق شکایت می کنیم/تمامی مستندات مریوط به جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۸ را به کمیته اخلاق می دهیم

پاسخ باشگاه مس به ادعاهای گیتی پسندیها:تمامی صحبت‌های نجفی مستند می‌باشد/از بی غم به کمیته اخلاق شکایت می کنیم/تمامی مستندات مریوط به جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۸ را به کمیته اخلاق می دهیم

امور حقوقی و بین الملل باشگاه مس سونگون ورزقان در پاسخ به مصاحبه حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امور حقوقی و بین الملل باشگاه مس سونگون ورزقان در پاسخ به مصاحبه حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان بیانیه‌ای به‌شرح زیر صادر نمود:

در مورد مصاحبه مدیرعامل باشگاه مس سونگون درخصوص خواسته بازیکن، محمدرضا سنگ‌سفیدی لازم به ذکر است که موضوع در پاسخ به سوال خبرنگار مطرح شده است و تمامی صحبت‌های ایشان مستند می‌باشد. صدور رای برای پرونده وی در کمیته تعیین وضعیت و استیناف بدون هیچگونه بررسی و رسیدگی به ضمایم پرونده صورت گرفته بود که با اعتراض باشگاه در مرحله تجدیدنظرخواهی مجدد قرارگرفته است.
بدیهی است که حفظ شان بازیکنان ملی‌پوش برای باشگاه مس سونگون اهمیت بالایی دارد ولی زمانی که بازیکنی علیرغم قوانین و قراردادهای فیمابین رفتار یا مصاحبه می کند و شان باشگاه متبوع خود را نگه نمی‌دارد، دیگر جایی برای گلایه باقی نیست.
در خصوص اظهارات عجیب حمید بی‌غم در مورد مدیرعامل باشگاه مس سونگون نیز شکایت باشگاه، فردا به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون ارجاع داده خواهد شد. لازم به یادآوری است که ایشان با این سخنان سخیفانه، شرکت وزینی چون شرکت ملی صنایع مس ایران را زیر سوال برده است که انتخاب مدیران مجموعه های تابعه آن با نهایت دقت و شایسته سالاری صورت می‌پذیرد. حامد نجفی فقط نزدیک به پنج سال در سمت عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور که خود ایشان در مصاحبه به آن اشاره کرده است به فوتسال کشور خدمت می‌کند و سوابق مدیریتی و ورزشی وی بر همگان آشکار است. بدیهی است که حمید بی‌غم باید به زودی در مراجع ذیصلاح ادعای استفاده مدیرعامل باشگاه مس سونگون از رانت پدر در کسب موقعیت مدیریتی را ثابت نموده و پاسخگوی نشر اکاذیب خود باشد.
با توجه به اینکه این اظهارات برای دومین بار پس از جدایی حمید بی‌غم از تیم مس سونگون توسط ایشان مطرح می شود، تاکید می گردد تمامی مسایل و مستندات مربوط به جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۸ اندونزی که زمینه‌ساز جدایی برخی از اعضای تیم مس سونگون ورزقان از جمله سرمربی این تیم شد، به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارایه می گردد.
گویا ایشان سکوت دو ساله باشگاه مس سونگون ورزقان در خصوص موضوع را حمل بر فراموشی نهاده و قصد بازی در نقش آقای اخلاق را برای جامعه فوتسال کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.