کد خبر : 155216
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 14:48
-

گیتی پسند پاسخ جنگ روانی مس را داد/بی غم:افرادی به واسطه پدر و رانت وارد ورزش شدند

گیتی پسند پاسخ جنگ روانی مس را داد/بی غم:افرادی به واسطه پدر و رانت وارد ورزش شدند

سرمربی گیتی پسند اصفهان گفت: هیچ فرد ورزشی قبل از بازی فینال درباره بازیکن تیم ملی و باشگاه گیتی پسند صحبت نمی‌کند شما به واسطه پدر و رانت وارد ورزش شدید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمیدبی‌‌‌‌غم سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این سوال که یکی از مدیران باشگاه مس درباره محمدرضا سنگ سفیدی مصاحبه‌ای انجام داده و صحبت از مهاجرت این بازیکن کرده است، اظهار داشت : کسی که از ورزش باشد پیش از بازی فینال درباره بازیکن تیم ملی و باشگاه گیتی پسند صحبت نمی‌کند، سه بازیکن فصل گذشته گیتی پسند در تیم مس بازی می‌کنند اما هیچکدام از عوامل باشگاه گیتی پسند درباره این بازیکنان صحبتی نمی‌کنند، بنده چهار سال در مجموعه مس فعالیت می‌کردم ولی در حال حاضر با هیچکدام از بازیکنان مس ارتباطی ندارم، ما در بالاترین سطح فوتسال کشوری فعالیت می‌کنیم که در صدر قاره آسیا قرار دارد پس باید اصول حرفه‌ای را رعایت کنیم.

وی افزود : تمام ایران می‌دانند این شخص به واسطه پدرش وارد ورزش شده و حالا هم درباره همه چیز نظر اظهار نظر می کند. یک روز در مورد وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران و حالا هم در مورد سنگ سفیدی، اما  من در پاسخ می گویم سنگ سفیدی ۶ عنوان قهرمانی در لیگ  و ۷ سال هم عضو تیم ملی است اما شما خودتان چه می گویید وقتی که به واسطه رانت وارد ورزش شدید.

سرمربی گیتی پسند گفت : سازمان لیگ به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری فینال است و باید جلوی این افراد را بگیرد که با مصاحبه های خود بازی فینال را به حاشیه نبرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.