کد خبر : 155583
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 - 10:20
-

ابراز رضایت فدراسیون پزشکی ورزشی از فینال لیگ فوتسال

ابراز رضایت فدراسیون پزشکی ورزشی از فینال لیگ فوتسال

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از فینال لیگ و شرایط بهداشتی آن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهرزاد خلیلیان در پایان دیدار فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همه درخواست کردیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، چون سلامت ورزشکاران، داوران، کادر فنی و سایر عوامل مسابقه برای ما در اولویت بود.

وی افزود: خوشبختانه امروز بازیکنان ۲ تیم شادی پس از گل انجام نمی‌دادند و درباره مصاحبه‌های پس از بازی نیز مجبور بودیم میکسدزون نداشته باشیم. ان‌شاءالله شرایط شیوع کرونا در کشور بهتر شود تا این موارد نیز به مرور به شکل قبل برگردد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره اینکه آیا نمی‌شد با سرمربیان تیم‌ها هم مصاحبه کرد، ادامه داد: زمانی که تعداد افراد زیاد باشد خطر افزایش می‌یابد و شرایط از کنترل خارج می‌شود و ممکن است در زمان مصاحبه افراد دیگری نیز به جمع خبرنگاران اضافه شوند که ممکن است خطرآفرین باشد.

وی درباره وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نخستین دیدار فینال لیگ برتر فوتسال بیان کرد: در مجموع وضعیت خوب بود. یکی دو اشکال کوچک وجود داشت که با هماهنگی هیئت پزشکی ورزشی اصفهان رفع شد. همه به خصوص مسئولان سازمان لیگ فوتسال از کار پزشکان و افسران کنترل سلامت راضی بودند. البته خطر همچنان وجود دارد و نباید شرایط برای ما عادی شود یا دچار افسردگی شویم و یا اینکه بخواهیم دوباره به قرنطینه برگردیم. باید مراقبت‌های سلامتی و انجام فعالیت ورزشی را در کنار هم در نظر بگیریم و انجام دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.