کد خبر : 155690
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 16:39
-

آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس برای حضور در فوتسال از زبان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ

آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس برای حضور در فوتسال از زبان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت: استقلال درخواست خود برای حضور در لیگ برتر فوتسال را به سازمان لیگ فرستاده اما پرسپولیس هنوز اقدامی در این‌باره انجام نداده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین باجیوند در ارتباط با احتمال اعطای سهمیه از سوی سازمان لیگ برای حضور باشگاه استقلال در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: یکی از حالت‌های حضور پرسپولیس و استقلال در فوتسال این است که لیگ برتر ۱۶ تیمی شود. موضوع ۱۶ تیمی شدن لیگ بحث جدیدی نیست و پیش از این هم در جلسات هیئت رئیسه مطرح شده است.

وی در ادامه در خصوص اضافه شدن پرسپولیس و استقلال به لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: در مورد اضافه شدن پرسپولیس و استقلال هر دو موضوع خرید سهمیه از سوی این دو باشگاه یا اعطای سهیمه از سوی سازمان لیگ مطرح شده که در جلسه هیئت رئیسه روی این موضوع بحث می‌شود. در حال حاضر فقط استقلال درخواست رسمی خود را به سازمان لیگ فوتسال فرستاده و پرسپولیس هنوز به طور رسمی اقدامی نکرده است.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال پیرامون معضلات ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال، افزود: فارغ از اینکه چگونه پرسپولیس و استقلال به لیگ برتر فوتسال اضافه شوند، باید معضلات ۱۶ تیمی شدن لیگ را هم در نظر گرفت، چون به تعداد بازی‌ها و هزینه تیم‌ها اضافه می‌شود. اگر پرسپولیس و استقلال بخواهند به لیگ برتر اضافه شوند باید تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده از لیگ و صعود‌کننده از لیگ یک مشخص شود.

باجیوند در مورد موضع سازمان لیگ درباره ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر، گفت: باید تصمیمی گرفته شود که منافع همه باشگاه‌های لیگ برتری حفظ شود و باید مشخص شود هزینه‌های اضافی ناشی از ۱۶ تیمی شدن را سازمان لیگ تقبل می‌کند یا خود باشگاه‌ها باید آن را متحمل شوند.

وی در پایان درباره اعطای سهمیه به استقلال خاطرنشان کرد: موضوع اعطای سهمیه از سوی سازمان لیگ به استقلال، موضوعی نیست که من بتوانم نظر شخصی خود را در این باره بگویم و باید در جلسه هیئت رییسه مطرح شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.