کد خبر : 155645
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 8:32
-

سازمان لیگ تکلیف دیدار شهرداری قرچک و فودکا را مشخص کند/ نباید به خاطر تست ندادن تیم ها برنامه را عوض کند

سازمان لیگ تکلیف دیدار شهرداری قرچک و فودکا را مشخص کند/ نباید به خاطر تست ندادن تیم ها برنامه را عوض کند

شهردار قرچک در گفتگو با خبرنگاران گفت: سازمان لیگ فوتسال هر چه سریع‌تر تکلیف دیدار شهرداری قرچک و فودکای تهران را مشخص کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهردار قرچک در گفتگو با خبرنگاران گفت: سازمان لیگ فوتسال هر چه سریع‌تر تکلیف دیدار شهرداری قرچک و فودکای تهران را مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن خرمی شریف با توجه به لغو بازی‌های لیگ یک فوتسال توسط سرپرست سازمان لیگ فوتسال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه اینکه ویروس کرونا سراسر دنیا را فراگرفته است و کشور ما نیز با این ویروس درگیر شده است، یک ماهی است که وزارت بهداشت و درمان با ارسال اصول پروتکل‌های بهداشتی و تست pcr مجوز به باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی برای ادامه تمرین و بازی‌ها داد، خوشبختانه تست کرونا تیم شهرداری قرچک نیز انجام شد که منفی درآمد.

وی افزود: ولی متأسفانه چند روزی است سرپرست سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد دیدارهای باقی‌مانده لیگ یک فوتسال قرار بود دوم تیرماه برگزار شود و تیم ما نیز با حضور سرمربی تمرینات را آغاز کرد ولی با اعلام آقای جابری چند روزی است که این بازی‌ها لغو شد.

شهردار قرچک گفت: از آقای جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال سؤال داریم چرا تیم‌هایی که در لیگ یک هستند و در مقابل گروه تیم ما یعنی گروه دوم، تیم اول و تیم دوم صعودکننده به مرحله پلی‌آف مشخص‌شده است و چرا دیدار ما مقابل تیم فودکای تهران که تیم صعودکننده را مشخص خواهد کرد لغو شد.

خرمی شریف خاطرنشان کرد: اگر تیم‌های دیگر گروه یک تست کرونا نمی‌دهند سازمان لیگ برنامه‌های آن‌ها را تغییر دهد و یا کمیته انضباطی برای این تیم‌ها تصمیم‌گیری کند. چرا تیم‌های شهرداری قرچک و فودکای تهران تست کرونا دادند و تست آن‌ها منفی اعلام‌شده، برنامه بازی‌های این دو تیم تغییر کرده است.

وی افزود: برای من مدیر که باید جوابگوی هواداران و اعضای شورای اسلامی شهر باشم برای این چراها و سؤالات جوابی ندارم که بدهم، از سازمان لیگ، دبیر کل فدراسیون فوتبال و سرپرست سازمان لیگ فوتسال خواهشمندم نسبت به این موضوع ریز بینانه نگاه کند چون که اگر قرار است که بازیکن را در این شرایط سخت برای تمرین دعوت کنیم و بهداشت و درمان آن‌ها را هرروز کنترل کنیم انگیزه بازیکنان کم خواهد شد.

مدیرعامل تیم فوتسال شهرداری قرچک بیان داشت: از سرپرست سازمان لیگ فوتسال خواهشمندیم که هر چه سریع‌تر با توجه به اصول بهداشتی و پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت برای سازمان لیگ ارسال کرده است، دیدار تیم شهرداری و فودکا هر چه سریع‌تر برگزار شود.

خرمی شریف بابیان اینکه سؤالاتی برای هواداران تیم شهرداری قرچک پیش‌آمده و بنده پاسخگوی سؤالات آن‌ها نیستم، افزود: از آقای جابری خواهشمندم در این خصوص پاسخگو باشد تا هواداران تیم شهرداری قرچک هم بدانند شرایط مسابقات و تیم‌ها چگونه است و این بازی چه روزی برگزار خواهد شد تا تکلیف آن‌ها مشخص شود.

وی در پایان اظهار کرد: ما می‌دانیم با حساسیتی که جدول لیگ یک فوتسال حاکم است، دیدار دو تیم شهرداری قرچک و فودکای تهران بسیار حساس و تعیین‌کننده تیم صعودکننده این گروه برای مرحله پلی‌آف است که درواقع برنده این دیدار می‌تواند به مرحله پلی‌آف صعود کند و با بازی‌هایی که در مرحله پلی‌آف انجام خواهد شد تکلیف تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر فوتسال مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.