کد خبر : 155657
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 10:38
-

شمس : با قرارداد ویلموتس پولی برای فوتسال نمانده است

شمس : با قرارداد ویلموتس پولی برای فوتسال نمانده است

عضو کمیته‌ی فنی فوتسال ایران گفت: کسانی که باعث ضررهای مالی بزرگ به ورزش کشور هستند باید خودشان ضررها را تقبل کرده و نباید از بیت‌المال خسارات آنان جبران شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو کمیته‌ی فنی فوتسال ایران گفت: کسانی که باعث ضررهای مالی بزرگ به ورزش کشور هستند باید خودشان ضررها را تقبل کرده و نباید از بیت‌المال خسارات آنان جبران شود.

حسین شمس گفت: حدود دو سال است که کادر تیم ملی فوتسال پول کافی دریافت نکرده و پاداش‌ها به تاخیر افتاده است. فدراسیون به صورت قطره چکانی به بازیکنان پول می‌دهد.
وی افزود: نمونه‌های پول کلانی که قرار است به خاطر قرارداد اشتباهی که با “مارک ویلموتس” در فدراسیون فوتبال بسته‌اند از کشور خارج شود از مهمترین دلایل مشکلات اقتصادی بازیکنان است. امیدواریم این داستانها ختم به خیر شده و ما این پول کلان ۲۰۰ میلیارد تومانی را که برای حضور ۳۸ روزه‌ی ویلموتس باید پرداخت کنیم بتوانیم در عرصه‌ی ورزش کشور نگه داریم.

این بازیکن سابق فوتسال اظهار داشت: متاسفانه معضل بزرگ در زمینه‌ی انعقاد قراردادها داریم. کسانی که قراردادها را می‌نویسند حقوق بین‌الملل نخوانده‌اند. زیرا یک کلمه در قرارداد وجود دارد که آقایان متوجه آن نشده و مردم باید متضرر شوند. بنابراین معتقدم مقصران این قرارداد باید پول را خودشان پرداخت کنند. کسانی که به منافع ملی در فوتبال ضرر زده‌اند باید اموالشان توقیف شود و ضررها را خودشان جبران کنند.

این مربی تیم فوتسال خاطرنشان کرد: پنج ماه دیگر تیم ملی فوتسال باید با حضور در جام ملت‌های آسیا در ترکمنستان از مقام قهرمانی خود دفاع کند اما بازیکنان فوتسال ما که تیم اول آسیا و ششم دنیا هستند، پولی ندارند.

شمس در ارتباط با تمرینات فوتسال گفت: با توجه به این‌که حدود یک ماه است تمرینات آغاز شده هر دو تیم آماده هستند و تنها هفته‌ی گذشته بود که اختلافاتی میان آنان بوجود آمد که من توصیه کردم کمیته‌ی اخلاق تیم ملی وارد شود تا کسی آسیب نبیند. هر دو تیم به بازیکنانشان هم اعلام کردند که ممنوع المصاحبه هستند تا تنش برطرف شود.
وی افزود: در حال حاضر منتظر مسابقه تبریز هستیم تا نحوه‌ی برگزاری ها را رصد کنیم.

وی در ارتباط با برگزاری “پلی‌آف” در فوتسال گفت: با توجه به این‌که زیرساخت‌های کامل را نداریم و باشگاه‌هایمان پول کافی ندارند پلی‌آف امسال برداشته می‌شود زیرا اسپانسری وجود ندارد و عدم پخش تلویزیونی هم بر نبود اسپانسر دامن زده است. بنابراین بهتر است از خیر پلی آف بگذریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.