کد خبر : 155656
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 10:38
-

مسائل غیرفنی ؛ دلیل افت فالکون

مسائل غیرفنی ؛ دلیل افت فالکون

برخی مسائل غیر فنی باعث شده بود دروازه‌بان برزیلی گیتی پسند در بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال عملکرد خوبی نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برخی مسائل غیر فنی باعث شده بود دروازه‌بان برزیلی گیتی پسند در بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال عملکرد خوبی نداشته باشد.

بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال در شرایطی با برتری ۴ بر ۳ مس سونگون مقابل گیتی پسند در اصفهان به پایان رسید که دروازه‌بان برزیلی تیم گیتی پسند عملکرد خوبی در این بازی نداشت. آلکس فالکون که در طول فصل به یک دروازه‌بان مطمئن در چارچوب دروازه تیم اصفهانی تبدیل شده بود در این بازی حساس عملکرد خوبی نداشت و با دو اشتباه عجیب خود دو گل را به مس سونگون هدیه کرد تا مشخص شود برای این بازی از آمادگی لازم به دور است.

به نظر می‌رسد دو علت، عامل اصلی این عملکرد ضعیف بوده است. فالکون تنها پنج روز قبل از بازی به ایران رسید که علت اصلی این تاخیر هم گم شدن گذرنامه او در برزیل بود. این دروازه‌بان قصد داشت دو هفته زودتر عازم ایران شود اما گم شدن گذرنامه‌اش و مراحل اداری برای دریافت مجدد آن یک هفته طول کشید تا این بازیکن در دیرترین زمان ممکن به اردوی گیتی‌پسند ملحق شود و با توجه به نبودن ذخیره‌ای مطمئن برای او، کادر فنی ناچار به استفاده از این بازیکن شود.

از سوی دیگر بیماری پدر فالکون در برزیل نیز از لحاظ روحی این بازیکن را در شرایط نامناسب روحی قرار داده بود تا نتواند در بازی حساس با مس سونگون عملکرد مناسبی از خود ارائه دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران یکشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

چه اتفاقی افتاده که در صدد توجیه عملکرد این دروازه بان می باشید آنچه مسلم است این دلایل مطرح شده باعث توجیه عملکرد وی نبوده وکادر فنی ومخصوصا شخص سرمربی که این همه از این دروازه بان تعریف وتمجید کرده بایستی پاسخگو باشند واینکه این آفت بنابه دلایل غیرفنی بوده کاملا بی معنا وغیر قابل قبول میباشد از این گذشته این دلیل در خصوص سایر بازیکنان نیز صدق میکند، حالا چرا فقط می‌خواهید ایشان را تبرئه نمایید .