کد خبر : 155698
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 11:33
-

جابری: حضور سرخابی ها فوتسال را متحول می کند / پرسپولیس هنوز درخواست رسمی نداده است

جابری: حضور سرخابی ها فوتسال را متحول می کند / پرسپولیس هنوز درخواست رسمی نداده است

پای صحبت‌های رئیس سازمان لیگ فوتسال نشستیم. گفت‌وگوی با آرش جابری را در ادامه مى‌خوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار مرحله رفت فینال لیگ برتر فوتسال بعد از مدت‌ها تعطیلى به‌دلیل ویروس کرونا بالاخره در اصفهان کلید خورد، آن هم بدون تماشاگر؛ دیدارى که با برد نماینده تبریز همراه بود و مسى‌ها را به جام قهرمانى نزدیک‌تر کرد. خبر خوشحال‌کننده دیگر براى اهالى فوتسال احتمال تیم‌دارى استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال است. پنجشنبه گذشته جلسه‌اى در شهر اصفهان بین اعضای هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد که درخصوص حضور دو تیم استقلال و پرسپولیس و همچنین شرایط حال‌حاضر فوتسال کشور بحث و تبادل‌نظر شد. به همین بهانه پای صحبت‌های رئیس سازمان لیگ فوتسال نشستیم. گفت‌وگوی با آرش جابری را در ادامه مى‌خوانید.

از دیدار رفت فینال شروع کنیم، کیفیت فنی خوبی داشت؟

باتوجه به شرایط خاص کرونا و دور بودن بازیکنان از دوران اوج انتظار نداشتیم فینال زیبایى را ببینیم و دو تیم از کیفیت خوب خود در طول رقابت‌های لیگ فاصله داشتند.

همه‌چیز طبق برنامه سازمان لیگ پیش رفت؟

مشکل خاصى وجود نداشت. بازی در زمان اعلام‌شده و با شرایط خوبی شروع شد. به‌نظر بنده شرایط فنی بازی نیز مثبت بوده است و شاهد بازی خوبی بودیم. هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان اصفهان با ما همکاری خوبی انجام دادند و باشگاه گیتی‌پسند نیز تمام تلاش خود را برای برگزار شدن بازی در بهترین شرایط انجام دادند. به‌نظر بنده انتخاب داوران هم ازسوى کمیته داوران هوشمندانه بود.

پروتکل‌های بهداشتی در بازی رفت فینال رعایت شد؟

روز قبل از بازى، دکتر خلیلیان، رئیس فدراسیون پزشکی در سالن حضور داشتند و ارزیابی ایشان از رعایت پروتکل‌های اعلام‌شده مثبت بوده است. حاضران در سالن نیز از ماسک و دستکش استفاده کردند و همچنین موارد ضدعفونى کاملا رعایت شده بود.

فینال بدون تماشاگر جذابیت داشت؟

قطعا حضور تماشاگر جذابیت فوتسال را چندبرابر می‌کند. همان‌طور که در سال‌هاى گذشته تماشاگران بسیار پرشور و پرهیجان خاطره‌ساز شدند، ما نیز دوست داشتیم این بازی‌ها با حضور تماشاگر برگزار شود، اما شرایط به‌گونه‌اى است که امکان این‌کار وجود ندارد. همه ما باید پروتکل‌ها را به‌صورت کامل رعایت کنیم تا ورزش کشور با سلامت به فعالیت خود ادامه دهد.

احتمال حضور تماشاگر در بازى‌هاى بعد هست؟

آقای خلیلیان در اظهارنظری گفتند خبر خوبی تا روز شنبه می‌دهند، اما تا به این لحظه خبری ازسوی فدراسیون پزشکی به دست ما نرسیده است و منتظر این موضوع هستیم. باید صبر کنیم تا از این مرحله حساس عبور کنیم و دوباره شاهد حضور تماشاگران و گرماى بى‌نظیر سالن‌ها باشیم.

بازی فینال به‌خوبی تحت‌پوشش رسانه‌ای قرار گرفت؟

بله، این مسابقه علاوه‌بر پخش زنده از شبکه استانی اصفهان و شبکه ورزش، از شبکه اسپورت کره‌جنوبی به‌صورت همزمان پخش زنده شد. جا دارد تشکر ویژه از اهالى رسانه داشته باشم که به‌صورت گسترده این رویداد را پوشش دادند.

شنیده مى‌شود استقلال و پرسپولیس قصد تیم‌دارى در لیگ فوتسال دارند. چقدر به حقیقت نزدیک است؟

جامعه فوتسال علاقه‌مند حضور باشگاه‌هاى پرطرفدار پایتخت در لیگ برتر هستند و عقیده دارند باعث رشد و توسعه فوتسال و همچنین توجه هرچه بیشتر اهالى رسانه به‌خصوص رسانه ملى خواهند شد. خبر خوش براى علاقه‌مندان رشته مهیج و پرهوادار فوتسال پیگیرى و درخواست باشگاه استقلال به‌جهت حضور فعال در فوتسال کشور است و به‌صورت رسمی به ما اعلام و اقدام کرده است، اما تا به این لحظه باشگاه پرسپولیس اقدام رسمی انجام نداده است. نمى‌توان منکر شد که این دو تیم مى‌توانند فوتسال را متحول کنند. همچنین پخش تلویزیونی و هم بخش حمایتى را بهتر خواهند کرد و به شناخته شدن سایر تیم‌ها به‌واسطه توجه اهالى رسانه هم کمک خواهند کرد و درمجموع بسیار سودبخش خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.