کد خبر : 155728
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 17:27
دسته‌بندی نشده
-

حاجی بنده مصاحبه کرد، هایپر شهر بیانیه داد

حاجی بنده مصاحبه کرد، هایپر شهر بیانیه داد

مصاحبه ای از مجید حاجی بنده صبح امروز منتشر شد که خشم مدیران هایپر شهر را برانگیخت، حاجی بنده مدیران هایپر شهر را دروغ‌گو خطاب کرد و مدیران هایپر شهر نیز از وی شاکی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه، که عصر امروز جهت بررسی آخرین وضعیت باشگاه برگزار شد، هیأت مدیره باشگاه در پاسخ به اظهارات یکی از بازیکنان بیانیه‌ای را صادر کردند
متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
در خصوص مصاحبه آقای مجید حاجی بنده با یکی از کانال های تلگرامی، علیرغم اینکه تلاش باشگاه جهت حل و فصل به صورت مسالمت آمیز با ایشان و در داخل مجموعه هایپر شهر شاهین شهر بود ولیکن مشارالیه هربار در رسانه ها مواردی را مطرح می نماید که جهت روشن شدن افکار عمومی مجبور به پاسخ می باشیم و حال که گستاخانه به دروغ متهم می شویم مجبور به بازگو نمودن پاره ای از واقعیت ها هستیم.
۱- این باشگاه هرگز منکر پایبندی به قرارداد فی مابین نبوده و همانطور که در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون نیز اعلام گردید هر مبلغ و حکمی که توسط کمیته انضباطی و استیناف تعیین گردد پرداخت و باشگاه تمکین خواهد نمود ولیکن ایشان نیز بایستی جوابگوی اعمال خود بوده و نسبت به جبران خسارات وارده و پرداخت مبالغ مربوطه در محاکم قضایی اقدام نمایند .
۲- مشارالیه در یکی از جلسات اقدام به توهین و فحاشی و همچنین اقدام به ضرب و جرح عمدی و حمله به مسئولین باشگاه نمود که جهت حفظ حرمت مشارالیه تا کنون اقدامی نگردیده بود و سعی در صلح و سازش با مشارالیه بود ولی متاسفانه مشارالیه با فرافکنی و مصاحبه های مکرر سعی در بی گناه جلوه دادن خود کرده و که دستور شکایت علیه مشارالیه صادر و پرونده کیفری در دادسرای شاهین شهر تشکیل و پیگیری خواهد گردید.
۳_متاسفانه ایشان منزل مسکونی با وسایل مورد نیاز یک زندگی که به در اختیار و اجاره ایشان بوده است را هنوز به باشگاه تحویل نداده و کلید را به یکی از همسایگان تحویل داده که با بازدید نماینده این باشگاه خساراتی به منزل و وسایل وارد نموده و مشارالیه بایستی نسبت به تسویه اجاره بها اقدام و خسارات وارده را نیز برطرف نماید که در این خصوص نیز پرونده قضایی در خصوص خسارات مالی وارده تشکیل و بایستی پاسخگو باشند.
۴- در خصوص دروغ هم بایستی از کادر فنی و پزشکی باشگاه در مورد ایشان سوال کرد که در کل مدت فصل چند بازی مشارالیه در مسابقات غیبت داشته و در هنگام عقد قرارداد نیز به دروغ اعلام نمودند itc آماده است و بعد بازگشت به تهران ارسال می کنند و اقدام نشد و در حالیکه شرط ضمن عقد قرارداد بوده است؛ همچنین چند جلسه در مسابقا‌ت به بهانه های واهی و اعلام مصدومیت بدون تایید پزشک غیبت داشتند و جوابگو عدم حضور خود در نیمی از مسابقات نیز باشند.
در پایان و با توجه به موارد ذکر شده و موارد دیگر که فعلا به حرمت انجام چندبازی مشارالیه برای این باشگاه از ارائه آن ها خودداری می نماییم ولی درصورت تکرار منتشر خواهد شد توصیه می گردد هر باشگاه که قصد قرارداد با ایشان را دارد در ابتدا در خصوص نتیجه شکایات استعلام نماید همچنین اعلام می نماید این باشگاه بزرگترین اشتباه خود را تماس با ایشان در ابتدای فصل می داند و هرگز مرتکب اشتباه مجدد نمی شود و منتظر تماس نباشند در پایان امیدواریم شاهد این حجم بی اخلاقی و بی تعهدی و نشر اکاذیب نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Farhad دوشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

این بیانیه رو هر کس نوشته از حیوان بدتر
پول بنده خدا رو بخوری دروغ و چرت و پرت هم بگی.
هر کس بیانیه رو نوشته مثل طبری و بدتر از حیوان

چنگیز دوشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵

گاوداری هایپرشهر

ناشناس سه شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱:۲۷

گیریم اقای حاجی بنده تخلف نموده…..
حق بقیه بازیکنان و کادر فنی چه خواهد شد همین رفتار که باشگاه توهین امیز میدونه در قبال بازیکنان و بخصوص کادر فنی انجام شده.بین ۱۸ تا ۵۰ درصد پول داده شده و به جز سه چهار بازیکن که اقساطی باهاشون توافق شده مابقی طلبکارن و هیچ تماسی هم پاسخ داده نشده.
وقاحت و دروغ رو این دونفر حسنزاده و بحرینی به حد اعلا رسوندن
از پایگاه خبری میخام با بقیه بازیکنان و کادر فنی هایپر صحبت کنن تا از صحت و سقم این اخبار اگاه بشن
فدراسیون و هییت فوتبال استان و کمیته انظباطی باید محکم جلوی این رفتارها بایستند
این باشگاه با زندگی عوامل تیم بازی میکنه و چیزی جز دروغ و وعده کار دیگه ای نکرده

ناشناس سه شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱:۳۲

شما اگه ادمهای درستی هستین و حسن نیت دارین چرا پول بقیه بازیکنا و کادرتون رو نمیدین؟
از اول فصل هم تصمیم نداشتین پول اعضا تیم رو بدین
این تیم همین که با این مدیریت توی لیگ مونده معجزست
تمام انتخابهای شما بخصوص انتخاب رستمی و مصطفوی اشتباه بود اخه با چه دانش و رزومه ای سر مربی شدن همه مشکلات تقصیر خود مدیریت بوده