کد خبر : 155704
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 13:12
-

طاهری: کیفیت پایین فینال قابل پیش‌بینی و طبیعی بود/ به طور قطع فخیم بهترین بازیکن میدان بود

طاهری:  کیفیت پایین فینال قابل پیش‌بینی و طبیعی بود/  به طور قطع فخیم بهترین بازیکن میدان بود

کاپیتان تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: شانس مس‌سونگون برای قهرمانی لیگ برتر روی کاغذ بیشتر از گیتی‌پسند است اما در فوتسال هیچ بردی آسان نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاپیتان تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: شانس مس‌سونگون برای قهرمانی لیگ برتر روی کاغذ بیشتر از گیتی‌پسند است اما در فوتسال هیچ بردی آسان نیست.

«محمد طاهری» در خصوص دیدار برگشت فینال لیگ برتر، اظهار داشت: به نظر من دیدار برگشت نسبت به دیدار رفت جذاب‌تر خواهد بود، زیرا تیم‌ها یک هفته فرصت تمرین و آنالیز تیم حریف را داشتند. شانس مس برای قهرمانی لیگ برتر روی کاغذ بیشتر از گیتی‌پسند است اما در فوتسال هیچ بردی آسان نیست و ممکن است تیم گیتی‌پسند روزش باشد و مس‌سونگون را شکست دهد. امیدوارم این دیدار جذاب‌تر از بازی قبلی باشد تا تماشاگران تلویزیونی از دیدن آن لذت بیشتری ببرند.

وی در خصوص دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال که با پیروزی مس‌سونگون در مقابل گیتی‌پسند به پایان رسید، خاطرنشان کرد: کیفیت پایین این دیدار قابل پیش‌بینی و طبیعی بود زیرا بازیکنان مدتی طولانی از تمرینات و مسابقه دور بودند. انتظار از بازیکنان بزرگ این ۲ تیم بالا بود اما شرایط طوری بود که نمی‌شد شاهد کیفیت فنی بالاتری باشیم. البته نبود تماشاگران نیز دلیل دیگری برای پایین بودن کیفیت و هیجان در این دیدار بود.

ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن دیدار رفت فینال چه کسی بود، بیان کرد: «فرهاد فخیم» به طور قطع بهترین بازیکن میدان بود. کاپیتانی که خوب جنگید، تیمش را به خوبی هدایت و گلزنی برای تیمش کرد که باعث شد مس سونگون حریفش را شکست دهد.

طاهری درباره داوری دیدار رفت، تصریح کرد: «محمود نصیرلو» داور بین‌المللی فوتسال ایران است و تجربه بالایی در داوری دارد. این دیدار حساسیت بالایی داشت و نصیرلو به خوبی توانست بازی را کنترل کند. جا دارد از «محمدعلی ترحمی» تشکر کرده و به او خسته نباشید بگویم چرا که در داوری فوتسال ایران بسیار زحمت کشید. داوران در ایران همیشه با کمترین امکانات، بیشترین فشار را تحمل کرده و همواره جزو قشر مظلوم ورزش بوده‌اند.

کاپیتان تیم فوتسال ستارگان ورامین در خصوص شرایط این تیم برای لیگ سال آینده، گفت: هنوز تکلیف تیم ما مشخص نشده و در این بین یک سری مشکلات پیش آمده که امیدوارم به زودی درست شود. امیدوارم تیم‌های بزرگ در لیگ حضور داشته باشند تا کیفیت فنی لیگ بالا رود. هرچقدر کیفیت لیگ بالا رود، تیم ملی فوتسال نیز بهتر و قوی‌تر عمل می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.