کد خبر : 155695
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 11:21
-

قضایی : فخیم کلید فینال اصفهان بود / حضور حسن‌زاده کفه ترازو را سنگین‌تر خواهد کرد/ گیتی پسند چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت

قضایی : فخیم کلید فینال اصفهان بود / حضور حسن‌زاده کفه ترازو را سنگین‌تر خواهد کرد/ گیتی پسند چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت

کارشناس فوتسال می‌گوید گلی که فرهاد فخیم در ابتدای بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال به ثمر رساند، کلید این بازی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کارشناس فوتسال می‌گوید گلی که فرهاد فخیم در ابتدای بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال به ثمر رساند، کلید این بازی بود.
حسن قضایی در خصوص دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال میان تیم‌های مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: قابل پیش‌بینی بود که مس و گیتی‌پسند به فینال برسند. خوشبختانه از این دو تیم حمایت خوبی می‌شود که جای امیدواری دارد.

وی با بیان اینکه دو تیم از آمادگی خود بسیار دور بودند، تأکید کرد: این عدم آمادگی با توجه به وقفه پیش آمده طبیعی بود. با این حال، فکر می‌کنم مس شرایط بهتری داشت و از نظر بدنی سرحال‌تر به نظر می‌رسید. حسین وطن‌پور مربی بدنساز مس در فوتسال کشور برند بوده و در این مدت کم با بازیکنان این تیم خوب کار کرده بود.

کارشناس فوتسال استان گفت: بازی دو تیم از لحاظ فنی چنگی به دل نزد کمااینکه هیچ کدام از گل‌های به ثمر رسیده از تاکتیک خاصی پیروی نمی‌کرد. این بازی فقط در ۳ دقیقه پایانی شکل واقعی فوتسال را به خود گرفت و آن هم بخاطر این بود که گیتی‌پسند برای فرار از شکست مجبور بود خود را به آب و آتش بزند.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه نتیجه ۴ بر یک شد، بازیکنان مس احساس کردند که کار تمام شده است و همین امر باعث شد تا در دقایق پایانی ۲ گل پیاپی دریافت کنند. از طرفی، با شناختی که سرمربیان دو تیم از تیم مقابل داشتند، بازی نزدیک دو تیم به نوعی قابل تصور بود.

قضایی به عملکرد خیره کننده کاپیتان مس نیز اشاره و تصریح کرد: فرهاد فخیم درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و گلی که در ابتدای بازی به ثمر رساند کلید بازی بود. البته سعید مومنی هم در درون دروازه مس روز خوبی را سپری کرد و نشان داد که چه کیفیت بالایی دارد. به نظرم این دو بازیکن نقش پررنگی در پیروزی مس داشتند.

وی خاطرنشان شد: سعید مومنی بازمانده از تیم شهرداری تبریز است، همان بازیکنی که در پلی‌آف صعود به لیگ برتر با پیراهن تیم شهرداری خوش درخشیده و باعث شد تا این تیم لیگ برتری شود و در ادامه این سهمیه به مس سونگون فروخته شد.

مربی فوتسال تبریز در پاسخ به این سوال که حواشی بوجود آمده چه تاثیری در روند بازی دو تیم داشت، گفت: این حرکت، حرکت خوبی نیست و فرقی نمی‌کند از طرف چه کسی باشد. قطعا حاشیه‌هایی که ایجاد شده بود در نتیجه مسابقه تاثیر داشت و با وجود اینکه سنگ‌سفیدی به بازی رسیده بود اما تنها اسم او در زمین حضور داشت. در مجموع حواشی بر کار دو تیم اثر گذاشته بود و از نظر فنی خوشایند نبود.

قضایی در مورد بازی برگشت دو تیم در تبریز نیز اذعان داشت: معتقدم بازگشت حسن‌زاده کفه ترازو را برای گیتی‌پسند سنگین‌تر خواهد کرد. حسن‌زاده معمار تمام عیار فوتسال است و بازیکنی است که در لحظه می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. حضور او در تبریز و تجربه‌ای که این بازیکن دارد کار را برای مس سخت‌تر خواهد کرد.

وی همچنین درباره بازی برگشت به تیم مس سونگون هشدار داده و مطرح کرد: همه فکر می‌کنند کار تمام شده است اما هنوز بازی برگشت مانده و غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود. همچنین نبود تماشاگران نیز وضعیت میزبانی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و این امتیاز دیگر وجود ندارد که بگوییم مس به عنوان تیم میزبان شانس بیشتری دارد.

این مربی فوتسال در خاتمه گفت: هرچند برتری در بازی رفت امتیاز بزرگی برای مس سونگون است لیکن از طرفی می‌تواند برای این تیم خطرناک باشد چراکه با نتیجه‌ای که در بازی اول دو تیم رقم خورد، گیتی‌پسند در بازی برگشت محکوم به پیروزی بوده و چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.