کد خبر : 155760
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 15:54
-

برگزاری اردوی تیم ملی در شهرهای سفید!

برگزاری اردوی تیم ملی در شهرهای سفید!

رئیس کمیته فوتسال تأکید کرد اردوهای آینده تیم ملی فوتسال علاوه بر تهران در شهرهای دیگر هم که وضعیت خوبی به لحاظ شیوع کرونا دارند، برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکار درباره نشست امروز با کادر فنی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: دور جدید اردوهای تیم ملی فوتسال از امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است. متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا چند ماه را از دست دادیم و اکنون اردوی فوتسال به‌عنوان نخستین اردو از تیم‌های ملی با انجام تست کرونا از کادر فنی و بازیکنان دعوت شده، آغاز شده است.

وی ادامه داد: امروز نشست مشترکی با کادر فنی تیم ملی فوتسال داشتیم و محور این نشست نیز بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی کادر فنی با توجه به تاریخ جدید اعلام شده از سوی AFC بود و موارد گوناگونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کادر فنی به تشریح اردوها و بازی‌های تدارکاتی مورد نیاز خود تا پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا پرداخت و نهایتاً اردوهای پیشنهادی کادر فنی مورد تأیید قرار گرفت. البته اقدام بسیار خوبی را در نظر داریم که برگزاری در شهرهای دارای وضعیت سفید و اعلام شده از سوی ستاد عالی مبارزه با کروناست.

«علاوه بر تهران، در شهرهای دیگر نیز اردوهای تیم ملی برگزار خواهد شد.»، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر افزود: فیفادی شهریور از دیگر موارد موردنظر بود که به دلیل اینکه از اهمیت زیادی برای‌مان برخوردار است، چند گزینه را مورد بررسی قرار دادیم. در این خصوص تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفتیم تا کادر فنی از این فرصت حداکثر بهره فنی را ببرد.

پرهیزکار با اشاره به تلاش کمیته فوتسال برای هماهنگی بازی دوستانه پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، تصریح کرد: هدف ما اعزام تیم به یک اردوی کوتاه مدت شامل؛ انجام دو بازی تدارکاتی در آبان ماه است تا بازیکنان با آمادگی کامل راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.