کد خبر : 155738
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 12:54
-

تقی پور:کاش می‌شد که فینال لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار می‌شد / فینال واقعی لیگ برتر بازی برگشت خواهد بود

تقی پور:کاش می‌شد که فینال لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار می‌شد / فینال واقعی لیگ برتر بازی برگشت خواهد بود

سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون درباره بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال اظهارنظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون درباره بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال که قرار است روز جمعه بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در تبریز برگزار شود اظهار داشت: بازی برگشت فینال لیگ برتر که قرار است روز جمعه برگزار شود، قطعا نسبت به بازی رفت از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود. به نظر من فینال واقعی لیگ برتر بازی برگشت خواهد بود، زیرا هر ۲ تیم از نظر بدنی کاملاً در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند و می‌توانند بازی بهتری را نسبت به دیدار رفت برگزار کنند. در بازی گذشته تیم گیتی پسند اصفهان، علی اصغر حسن زاده بازیکن ملی پوش خود را به علت محرومیت در اختیار نداشت و نبود او کاملا در این تیم مشهود بود. حال با پایان یافتن محرومیتش حسن زاده می‌تواند در مسابقه برگشت بازی کند و بودن او در این مسابقه قطعا می‌تواند به گیتی پسندی‌ها خیلی کمک کند.

او افزود:‌ ای کاش می‌شد که فینال لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار می‌شد تا آن‌ها می‌توانستند به سالن مسابقه رفته و این مسابقه زیبا را از نزدیک تماشا کنند. حضور تماشاگران در سالن مسابقه باعث می‌شد بازی از کیفیت بالایی برخودار باشد. به هر حال امیدوارم که هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در بازی روز جمعه یک دیدار بسیار جذاب و در شان لیگ برتر فوتسال ایران برگزار کنند.

تقی پور درباره نقش فرهاد فخیم و مهدی جاوید ۲ بازیکن با تجربه مس سونگون در بازی رفت که منجر به پیروزی این تیم در برابر گیتی پسند شد بیان داشت: من قبلا هم گفته بودم که بازیکنان بزرگ همواره خودشان را در بازی‌های بزرگ نشان می‌دهند و همان طور که دیدید فرهاد فخیم و مهدی جاوید در دیدار رفت به خوبی توانستند بازی را مدیریت کنند و با تجربه بالایی که دارند نقش بسیار تاثیرگذاری در پیروزی این تیم داشتند. همچنین امیدوارم که این ۲ بازیکن در بازی برگشت هم به همین شکل آماده بوده و بتواند بازی خوبی از خودشان نشان دهند.

سرمربی سابق مس سونگون همچنین درباره بازی رفت هم گفت: بازی رفت به دلیل آن که هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند نتوانسته بودند به خوبی خودشان را آماده کنند از نظر فنی کیفیت پایینی داشت و این هم کاملا طبیعی است، زیرا کرونا باعث شد که تیم‌ها نتوانند بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنند و از نظر بدنی در شرایط نامطلوبی قرار داشتند. اما با تمام این مسائل با هر ۲ تیم بازی بدی را به نمایش نگذاشتند و ما شاهد یک بازی پر گل از سوی هر ۲ تیم بودیم. به نظر من نتیجه‌ای که به دست آمد بیانگر همه چیز است و تیم مس سونگون به آنچه که مد نظرش بود رسید و به اعتقاد من پیروزی حق مس بود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.