کد خبر : 155794
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 18:30
دسته‌بندی نشده
-

علت اصلی تعویق تورنمنت کاسپین مشخص شد!

علت اصلی تعویق تورنمنت کاسپین مشخص شد!

تورنمنت چهارجانبه فوتسال کاسپین که قرار بود با حضور تیم ملی فوتسال ایران برگزار شود، به خاطر مخالفت روسیه لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تورنمنت چهارجانبه فوتسال کاسپین قرار بود امسال هم با حضور تیم های ملی فوتسال ایران، قزاقستان، روسیه و آذربایجان برگزار شود. کمیته فوتسال ایران قصد داشت این تورنمنت را قبل از جام ملت های آسیا (که آبان انجام می شود) برگزار کند.

حتی ایران به دنبال رایزنی و گرفتن میزبانی این تورنمنت بود و از شهر صدرا شیراز به عنوان میزبان احتمالی این تورنمنت یاد شد.

با این حال با اعلام کمیته فوتسال روسیه، این کشور قادر به حضور در تورنمنت کاسپین در فیفادی شهریور نیست و بنابراین امکان برگزاری این رقابت ها بدون روسیه وجود ندارد.

حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال در این ارتباط گفت: روسیه اعلام کرده در آن تاریخ باید مسابقات پلی آف فوتسال خود را برگزار کند و نمی تواند به تورنمنت کاسپین بیاید. بدون روسیه هم برگزاری این تورنمنت معنا ندارد چون ایران و روسیه دو رکن اصلی این رقابت ها هستند. شاید این مسابقات را در یک تاریخ دیگر بعد از جام ملت های آسیا برگزار کنیم.

به گفته شمس، برنامه های تدارکاتی دیگری برای تیم ملی فوتسال ایران پیش بینی شده است که اگر شرایط بهداشتی کشورهای خارجی اجازه بدهد، عملیاتی خواهد شد.

پیش از این با تصمیم کادر فنی تیم ملی فوتسال، حضور تیم بزرگسالان کشورمان در تورنمنت تدارکاتی تایلند منتفی شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.