کد خبر : 155845
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 تیر 1399 - 15:39
-

شمسایی:کار مس در بازی برگشت سخت تر است

شمسایی:کار مس در بازی برگشت سخت تر است

پیشکسوت فوتسال ایران گفت: به نظر من دیدار برگشت برای مس سخت‌تر است و اگر آن‌ها با تدبیر بازی نکنند به طور قطع روبروی گیتی‌پسند به مشکل برمی‌خورند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی در خصوص دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بیان داشت: تیم مس سونگون هدفمند بازی کرد و توانست از اشتباهات فردی بازیکنان گیتی‌پسند استفاده کامل کند. مس باتجربه‌ و با اشتباه کمتر بازی کرد. آن‌ها به خوبی کار دفاع و ضدحمله را اجرا کردند و برای رسیدن به پیروزی آرامش داشتند.

وی ادامه داد: تیم مس‌سونگون وقتی چهار بر یک جلو افتاد، فکر کرد که بازی تمام شده و به همین دلیل بی‌انگیزه‌تر بازی کردند و نزدیک بود که حتی در ثانیه‌های آخر، این دیدار به تساوی بکشد. البته نبود «اصغر حسن‌زاده» نیز در باخت گیتی‌پسند بی‌دلیل نبود.

پیشکسوت فوتسال ایران در خصوص دیدار برگشت این ۲ تیم که قرار است در تبریز برگزار شود، خاطرنشان کرد: نبود تماشاگران، باتجربه بودن بازیکنان و شناخت ۲ تیم از همدیگر باعث می‌شود که میزبانی مس سونگون مزیتی برای آن‌ها نداشته باشد. برنده دانستن مس‌سونگون در دیدار برگشت یک اشتباه بزرگ است. این دیدار، مسابقه مربیان است زیرا هر ۲ تیم از شرایط همدیگر آگاهی پیدا کردند. به نظر من دیدار برگشت برای مس سخت‌تر است و اگر آن‌ها با تدبیر بازی نکنند به طور قطع روبروی گیتی‌پسند به مشکل برمی‌خورند.

شمسایی درباره بهترین بازیکن این دیدار، تصریح کرد: «فرهاد فخیم» نشان داد کاپیتانی را بلد است. او باانگیزه بود و انگیزه را به هم‌تیمی‌های خودش هم منتقل کرد که این کار هنر کاپیتان را نشان می‌دهد. «سعید مومنی» هم خیلی خوب کار کرد. در دیداری که کمتر جای جوان‌ها بود، به خوبی توانست جای «علیرضا صمیمی» را در درون دروازه پر کند.

بازیکن سابق تیم فوتسال استقلال در مورد احتمال حضور این تیم در لیگ برتر، گفت: سه سال با این تیم قهرمان فوتسال ایران شدم و خاطرات بسیار خوبی با این تیم در فوتسال دارم. شنیدم که مدیرعامل باشگاه استقلال برای حضور در لیگ برتر فوتسال اعلام آمادگی کرده است. این خبر بسیار خوبی است که پس از ۲۰ سال دوباره استقلال به فوتسال بیاید و امیدوارم این امر تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس نیز برای حضور در لیگ اقدام کند زیرا حضور سرخآبی‌ها می‌تواند کمک بزرگی به پیشرفت فوتسال کند. مسوولان فوتسال باید برای حضور این ۲ باشگاه‌ در لیگ فوتسال، تمهیداتی در نظر بگیرند تا با حضور استقلال و پرسپولیس، این رشته رونق بگیرد.

تیم مس‌سونگون ورزقان توانست در دیدار رفت مرحله ‌نهایی لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۴ بر ۳ تیم گیتی‌پسند اصفهان را شکست دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.