کد خبر : 155842
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 تیر 1399 - 9:56
-

نظری:بازی برگشت فینال جذابتر خواهد بود/ بازی رفت روز گلر برزیلی نبود

نظری:بازی برگشت فینال جذابتر خواهد بود/ بازی رفت روز گلر برزیلی نبود

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال گفت: با شرایطی که به وجود آمده معتقدم دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال، جذاب‌تر از دیدار رفت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص دیدار برگشت فینال لیگ برتر، اظهار داشت: به طور طبیعی شانس مس سونگون برای برد گیتی‌پسند بیشتر است زیرا دیدار رفت را با پیروزی پشت سر گذاشته و دیدار برگشت را نیز باید در زمین خودش انجام دهد اما با اضافه شدن «علی‌اصغر حسن‌زاده» به ترکیب تیم گیتی‌پسند، این تیم با شرایط خیلی بهتر نسبت به دیدار رفت ظاهر خواهد شد. فکر می‌کنم با شرایط موجود، دیدار برگشت جذابتر از دیدار رفت شود.

دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال ۶ تیرماه به میزبانی مس‌سونگون ورزقان و در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود و چنانچه بازی‌های این ۲ تیم در تعداد برد به تساوی کشیده شود، مسابقه سوم روز ۱۰ تیرماه در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال که با پیروزی مس‌سونگون در مقابل گیتی‌پسند به پایان رسید، خاطرنشان کرد: بعد از سه ماه تعطیلی لیگ و تمرینات تیم‌ها، انتظار چنین کیفیتی از این دیدار داشتیم. تیم مس سونگون سرحال‌تر از تیم گیتی‌پسند بازی کرد البته گیتی‌پسند یکی، ۲ بازیکن خود را در اختیار نداشت که کار را برایشان سخت کرده بود. نتیجه این دیدار را بازیکنان بزرگ رقم زدند.

در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال تیم مس‌سونگون توانست گیتی‌پسند را با نتیجه ۴ بر ۳ در اصفهان شکست دهد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن دیدار رفت فینال چه کسی بود، بیان کرد: «فرهاد فخیم» بدون شک به دلیل سه گلی که زد بهترین بازیکن مسابقه بود اما «مسلم اولاد قباد» و «سعید مومنی» نیز خیلی خوب بازی کردند و نقش مهمی در برد مس داشتند. در تیم گیتی‌پسند نیز «حمید احمدی» و «محمد کشاورز» تلاش و غیرت زیادی داشتند و توانستند نمایش خوبی داشته باشند.

وی درباره عملکرد گلر برزیلی تیم گیتی‌پسند، خاطرنشان کرد: بازی‌هایی در لیگ برتر از این گلر دیدم که به نظر من از نظر فنی گلر خوبی است. روز فینال روز او نبود. او می‌تواند در بازی برگشت با عملکرد خوبش، عملرد ضعیف هفته گذشته را جبران کند.

نظری درباره داوری دیدار رفت، تصریح کرد: «محمود نصیرلو» را من از خیلی سال پیش می‌شناسم. او بدون شک یکی از بهترین داوران ایران است. هر داوری روش خاصی برای کنترل بازی دارد و بازیکنان نباید از این موضوع ناراحت شوند. من ایرادی در داوری نصیرلو ندیدم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.