کد خبر : 156067
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 16:47
-

شمس: نحوه برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال ضعیف بود

شمس: نحوه برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال ضعیف بود

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: نحوه برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال کمی ضعیف بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «حسین شمس» روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیکنان تیم ملی در این بازی حضور داشتند، این دیدار از نظر فنی بسیار بی‌نظیر و از سطح آسیا بالاتر بود. بدون شک یکی از بی‌نظیرترین بازی‌هایی بود که انجام شد اما شرایط بازی به نحوی بود که ناخودآگاه درگیری پیش می‌آمد.

وی ادامه داد: متاسفانه رفت و آمد در رختکن‌ها مناسب این مسابقه نبود. وقتی که بازی پایان می‌پذیرد تیم‌های برنده و بازنده باهم درگیری‌هایی دارند. به نظر من این بازی یک مقدار از لحاظ برگزاری ضعیف بود.

شمس افزود: همیشه انتقاد می‌کنیم که فوتسال چرا پخش زنده ندارد اما حالا خودمان می‌بینیم که اگر این مسابقات را پخش کنیم و در هر بازی این اتفاق بیافتد چه جوابی به مردم داریم که بدهیم؟ به نظر من باید یک بار برای همیشه کمیته انضباطی با تیم‌های خاطی برخورد شدید داشته باشد. سال گذشته تیمی داشتیم که دوبار زمین بازی را ترک کرد اما هیچ اتفاقی برای این تیم رخ نداد. برای حوادث دیروز هم اگر برخوردی که کمیته انضباطی با این دو تیم دارد کم و عادی باشد مطمئن باشید این اتفاقات ادامه پیدا می‌کند.

«داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال نیز در جمع خبرنگاران در مورد حواشی ایجاد شده، تصریح کرد: این بازی از لحاظ فنی از دیدار رفت شرایط بهتری داشت اما متاسفانه در انتهای بازی اتفاقاتی که نباید بیافتد، رخ داد. کمیته انضباطی باید با این خاطیان به شدت برخورد کند.

وی ادامه داد: حساسیت بالای این دیدار دلیل این اتفاقات بود اما اینکه بخواهد به اینجا منجر شود درست نیست. مردم می‌خواهند از ورزش لذت ببرند. این برخورد در شأن نام ایران نیست.

رییس کمیته فوتسال افزود: اگر بازیکنی خطایی کرده است باید تنبیه شود ولو اینکه بازیکن تیم ملی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.