کد خبر : 155991
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 13:40
دسته‌بندی نشده
-

عراقی‌زاده: از مامور نیروی انتظامی شکایت کردیم/ چشم یک بازیکن گیتی‌پسند اصفهان خونریزی کرد

عراقی‌زاده: از مامور نیروی انتظامی شکایت کردیم/ چشم یک بازیکن گیتی‌پسند اصفهان خونریزی کرد

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان از شکایت این باشگاه از مامور نیروی انتظامی به دادستانی تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدحسین عراقی‌زاده درباره اتفاقات پس از دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: بابت اتفاقات این مسابقه متاسفم. در دادستانی تبریز حاضر شدیم و شکایت خود را از نیروی انتظامی تبریز اعلام کردیم. درگیری‌هایی در رختکن دو تیم ایجاد شد. ماموران نیروی انتظامی ما را به رختکن فرستادند و بعد اسپری فلفل زدند.

«ریه و چشم بازیکنان گیتی‌پسند آسیب دیده و چشم یک بازیکن هم خونریزی کرد.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: با معاون دادستانی تبریز صحبت کردم و مراتب شکایت نیروی انتظامی و مامور مربوطه را اعلام کردیم. چگونه این مامور می‌ تواند وارد رختکن شود و اسپری فلفل بزند؟ مدیر کل ورزش و جوانان استان، هیئت فوتبال استان و رئیس شورای شهر اصفهان پیگیری می‌کنند. آیا نیروی انتظامی اصفهان در رختکن تیم‌ها گاز اشک‌آور می‌زند؟ رختکن حریم خصوصی تیم است و در آنجا باید حاشیه امنیت داشته باشیم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان با مقایسه اتفاقات این استان با حاشیه‌های تبریز گفت: پس از اینکه مامور نیروی انتظامی در فضای بسته رختکن ما اسپری زد، سریع درها را باز کردیم و بازیکنان را وسط سالن کشاندیم. فوتسال چه ارزشی دارد؟ مس فصل گذشته در اصفهان قهرمان شد و جشن قهرمانی هم گرفت. مگر ما که در دیدار رفت شکست خوردیم، کسی با اعضای تیم مس چنین رفتاری کرد؟ تنفس اعضای تیم ما مشکل پیدا کرده و می‌خواهم بدانم چه کسی پاسخگوی این اتفاقات خواهد بود؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲:۰۱

حذف ادم کوچولوهایی مثل عراقیزاده باعث رونق فوتساله