کد خبر : 156181
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 17:52
-

باجیوند: اظهار نظرها در رابطه با سازمان لیگ فوتسال مغرضانه است

باجیوند: اظهار نظرها در رابطه با سازمان لیگ فوتسال مغرضانه است

عضو هیئت ریسه سازمان لیگ فوتسال گفت: اظهار نظرها در رابطه با حواشی فینال لیگ برتر فوتسال مغرضانه و نشان می‌دهد که بعضی از دوستان با سازمان لیگ و هیئت رئیسه زاویه دارند که این موضوع به صلاح فوتسال نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین باجیوند در خصوص حواشی فینال لیگ برتر فوتسال که بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند برگزار شد، اظهار داشت : این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل سازمان لیگ از چند ناظر استفاده کرد، در سال‌های گذشته معمولا شاهد چنین اتفاقاتی در فینال بوده‌ایم، خوشبختانه در جریان بازی هیچ مشکلی وجود نداشت و دو تیم کار خود را انجام دادند.

وی افزود: این که پس از پایان بازی و در رختکن برخی از افراد درگیر شده‌اند سازمان لیگ مقصر است؟ باید بگویم دوستان به‌جای حاشیه سازی به فکر همدلی باشند تا به فوتسال خدمت کنند.

عضو هیئت ریسه سازمان لیگ در خصوص اظهارنظرها در خصوص حضور ۱۵۰ نفر در سالن بازی برگشت فینال ،گفت: طبق مصوبه و قانون، تعدادی از عوامل بازی،عوامل دو تیم و… مجوز حضور در سالن را داشتند، قطعا بیش از تعداد مشخص شده در قانون و مصوبه در سالن حضور نداشتند. حتی اعضای هیئت رئیسه با کارت وارد سالن شدند و به پروتکل های بهداشتی و قوانین احترام‌گذاشتند. آقایانی که این چنین صحبتی‌هایی می‌کنند همراه خود چند را نفر به سالن آوردند که با این کار به قوانین بی احترامی کردند.

باجیوند ادامه داد: نوع اظهار نظر بعضی از دوستان مغرضانه است و نشان می‌دهد که با سازمان لیگ و هیات رئیسه زاویه دارند که این موضوع به صلاح فوتسال نیست.

ریس هیات فوتبال قزوین گفت: سازمان لیگ فینال لیگ برتر را به صورتی برنامه‌ریزی کرد که این دو بازی بدون تماشاگر با بیش از ۱۵ ضابط قضایی و نیروی انتظامی باید در سالن مسابقات حضور داشته باشند این نشان دهنده پیش‌گیری مسئولین برگزاری از اتفاقات است، اما حواشی به وجود آماده پس از پایان بازی و در لحظاتی رخ داد که ‌کسی فکر چنین موضوعی را نمی‌کرد و نباید این اتفاق را به سازمان لیگ ربط داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.