کد خبر : 156129
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 9:22
-

شمس : گیتی پسند باید از ستاره های خود محافظت می کرد / اتفاقات پس از اتمام بازی در شأن فوتسال کشور نبود

شمس : گیتی پسند باید از ستاره های خود محافظت می کرد / اتفاقات پس از اتمام بازی در شأن فوتسال کشور نبود

به سراغ سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال و گیتی پسند رفتیم تا در خصوص وضعیت تیم گیتی‌پسند در لیگ جاری با وی گفت‌وگو کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به سراغ حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال رفتیم تا در خصوص وضعیت تیم گیتی‌پسند در لیگ جاری با وی گفت‌وگو کنیم..

شمس در خصوص نقل و انتقالات اول فصل گیتی‌پسند با اشاره به اینکه سرخ‌پوشان در این امر موفقیت نسبی داشتند، اظهار داشت: در ابتدای فصل جاری ما شاهد انتقال ستاره‌های دو تیم به یکدیگر بودیم، بازیکنان مختلفی بین تبریز و اصفهان جابه‌جا شدند اما گیتی‌پسند باید از ستاره‌ها و بازیکنان تأثیرگذار خود مثل مهدی جاوید، ابوالقاسم عروجی، شجری و اولادقباد محافظت می‌کرد.

سرمربی اسبق تیم ملی ادامه داد: در دیدار فینال این تبادلات بیش از پیش احساس شد و دیدیم که بازیکنان سابق گیتی‌پسند چقدر در موفقیت و قهرمانی مس سونگون تأثیر گذار بودند.

وی، در مورد عملکرد کلی تیم گیتی‌پسند در طول لیگ ۹۸ اذعان داشت: گیتی‌پسند تا مرحله فینال بسیار خوب عمل کرد، باشگاه حمایت خوبی از کادرفنی و بازیکنانش داشت و همین موضوع سبب شد گیتی‌پسند در طول فصل عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

فالکون می‌توانست ناجی سرخ‌پوشان باشد

شمس پیرامون دیدار فینال دوتیم افزود: دیدار رفت نسبت به دیدار برگشت از کیفیت بهتری برخوردار بود، در دیدار برگشت نیز گیتی‌پسند نمایش خوبی را از خود نشان داد؛ اگر اشتباهات دروازه‌بان گیتی‌پسند در دوبازی رفت و برگشت تکرار نمی‌شد و همانند طول فصل وی می‌تواسنت درون دروازه تیم خوش بدرخشد شاید تمام معادلات این دیدار به‌هم می‌ریخت و اکنون نتایج به شکل دیگری رقم می‌خورد؛ برگزاری این دیدار نیز با مشکلات متعددی همراه بود، مسئولان برگزاری می‌توانستند با رفع موانع موجود فینال لیگ برتر را به شکل بهتری برگزار کنند.

شانس، اصلی‌ترین دلیل ناکامی گیتی‌پسند
سرمربی اسبق تیم ملی در پاسخ به اینکه اصلی‌ترین دلیل ناکامی گیتی‌پسند در دوسال گذشته نسبت به شکست در فینال مقابل مس سونگون و از دست دادن عنوان قهرمانی چیست، پاسخ داد: به نظر من اصلی‌ترین موضوع شانس است؛ البته شاید دیگر عوامل نیز در این موضوع موثر بودند که به نظرم مدیریت گیتی‌پسند باید به دقت نتایج سه سال گذشته خود را بررسی کند و متوجه مشکل شود.

وی در خصوص تقابل شاگرد و استاد در بازی فینال افزود: این موضوع باعث جذابیت فینال شد، هر دو مربی از سطح کیفی بالای برخوردار هستند؛ با وجود اینکه حمید بی‌غم در فینال عمل کرد اما علی افضل نمایش خوبی داشت و تواسنت به مقام قهرمانی برسد.

شمس پیرامون اتفاقات و حواشی پایان دیدار فینال ادامه داد: با وجود اینکه سطح کیفی فینال بسیار بالا و در حد سطح جهانی بود ولیکن اتفاقات پس از اتمام بازی اصلا در خور شأن فوتسال کشور نبود.

سرمربی اسبق تیم ملی اذعان داشت: باید یک بار برای همیشه کمیته انضباطی برخورد شدیدی در مورد این مساله کند. سال گذشته تیمی داشتیم که دو بار زمین را ترک کرد و متاسفانه اتفاقی برایش نیفتاد، در حالی که هر کجای دنیا بود آن تیم را دو رده به لیگ پایین‌تر می‌فرستادند. حوادث دیروز هم اگر برخورد کمیته انضباطی برخورد ساده‌ای باشد و خاطیان را متنبه نکند مطمئن باشید ادامه دار خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.