کد خبر : 156200
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1399 - 10:24
-

بی‌غم: به دلیل اتکا به کارگروهی ، کرونا بیشتر به ما ضربه زد تا مس / روز گیتی‌پسند نبود وگرنه پیروز بودیم

بی‌غم: به دلیل اتکا به کارگروهی ، کرونا بیشتر به ما ضربه زد تا مس / روز گیتی‌پسند نبود وگرنه پیروز بودیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: حواشی از نظر فنی تاثیر چندانی بر این بازی نداشت و بازی خوبی را شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم در ارتباط با شکست تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر مقابل مس سونگون در تبریز، اظهار داشت: در این دیدار دو سبک متفاوت در فوتسال را دیدیم. مس تیمی دونده متکی بر توانایی فردی بازیکنانش بود، اما ما تیمی متکی بر کار گروهی و بازی تهاجمی بودیم. چهار ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا به ما بیشتر از مس سونگون ضربه زد چون ما بیشتر بر کار گروه متکی بودیم، اما ۱۲۰ روز تمرین نکرده بودیم.

وی در ادامه در خصوص آینده خود در تیم گیتی‌پسند، تصریح کرد: قرارداد من با باشگاه گیتی‌پسند تمام شده است و هنوز صحبتی برای آینده با من نشده است. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد و باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پایان پیرامون حواشی دیدار فینال، خاطرنشان کرد: مدیران گیتی‌پسند از ما خواسته‌اند تا کادرفنی در مورد حواشی بازی با مس سونگون اظهار نظر نکند و مدیریت باشگاه، خود این موضوع را پیگیری کند. به نظرم حواشی از نظر فنی تاثیر چندانی بر این بازی نداشت و بازی خوبی را شاهد بودیم. در این دیدار، روز گیتی‌پسند نبود وگرنه ما پیروز این بازی بودیم. متاسفانه در فینال ما هر چه زدیم دروازه‌بان مس سونگون گرفت، اما در آن سو دروازه‌بان ما عملکرد خوبی نداشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.