کد خبر : 199995
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 9:49
-

چرا بازی ها پخش زنده نشد؟!

احسانی: تیم ما صد گل هم به ثمر می رساند، باز بی نتیجه بود

احسانی: تیم ما صد گل هم به ثمر می رساند، باز بی نتیجه بود

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه به نتایج هفته پایانی لیگ دسته اول اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نهفته ششم و پایانی مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال درحالی به پایان رسید که تیم شاهین کرمانشاه تنها به دلیل تفاضل پنج گل زده کمتر از راهیابی به لیگ برتر بازماند.

سیداحسان احسانی سرپرست تیم شاهین کرمانشاه پس از پایان این رقابت ها اظهار کرد: متاسفانه برنامه بازی ها طوری طراحی شده بود که حتی اگر تیم ما صد گل هم به ثمر می رساند، باز بی نتیجه بود.

وی تاکید کرد: هرچند هر دو دیدار حساس برای مشخص شدن تیم صعود کننده در یک زمان شروع شد و علیرغم اینکه گرمای شدید سالن و تعداد بالای مصدومان وقفه هایی را در بازی ما بوجود آورد،‌ اما دیدیم که بازی زندی بتن کلاردشت و فردیس البرز پنج دقیقه بعد از ما به پایان رسید که شبهاتی دارد.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه اعلام کرد: از سوی دیگر این سوال را داریم که چرا بازی همزمان با ما همانند بازی های قبلی که فدراسیون هماهنگ می کرد، پخش زنده نشد.

وی تاکید کرد: همچنین بازیکنان تیم فردیس البرز به ادعای خود آنها طی یک هفته اخیر حتی یک جلسه تمرین نداشته اند، برای همین بدون هیچگونه آمادگی برابر تیم حریف قرار گرفتند و شکستی سنگین متحمل شدند.

احسانی اعلام کرد: قطعا باتوجه به برخی شبهاتی که در بازی ها وجود داشت به حراست فدراسیون و کمیته اخلاق شکایت خواهیم کرد تا بررسی کنند.

وی عنوان کرد: وقتی چنین مسائلی را در ورزش داشته باشیم، دیگر اسپانسرها رغبتی برای حمایت از تیم ها ندارند و در نهایت دود آن به چشم مردم و جوانان خواهد رفت.

سرپرست تیم شاهین یادآورشد: از حق مردم کرمانشاه نمی گذریم و امیدواریم مسئولین استانی ما را در گرفتن این حق همراهی کنند.

در پایان هفته ششم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال تیم شاهین از مجموع شش بازی خود با کسب ۴ پیروزی، یک مساوی و یک باخت و ۱۳ امتیاز و با تفاضل پنج گل کمتر در جایگاه دوم جدول گروه خود قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.