کد خبر : 199991
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 9:42
-

تفاضل گل ، مازندران را صاحب دومین نماینده کرد

تفاضل گل ، مازندران را صاحب دومین نماینده کرد

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت با برد پرگل در آخرین دیدار مرحله دوم لیگ دسته یک فوتسال کشور جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد و تعداد نمایندگان مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور به دو تیم افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته یک فوتسال کشور شامگاه جمعه ۱۱ تیر برگزار شد که در گروه اول این رقابت‌ها تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت موفق شد با نتیجه پرگل ۱۱ – ۰ مهمان خود نصر فردیس البرز را شکست دهد و با ۱۳ امتیاز به لطف گل‌های پرشماری که در این دیدار به ثمر رساند به عنوان تیم اول گروه به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کند.

زندی بتن کلاردشت در این گروه با تیم‌های شاهین کرمانشاه، نماسازان ساحل آبادان و نصر فردیس البرز رقابت داشت که موفق شد از ۶ بازی چهار برد و یک تساوی کسب کند و در یک مسابقه نیز شکست خورد. تنها شکست زندی بتن کلاردشت در بازی پنجم و مقابل شاهین کرمانشاه در زمین حریف رقم خورد که بازی با نتیجه ۴ – ۲ به سود میزبان به پایان رسید تا دو تیم در امتیاز ۱۰ برابر شوند و به دلیل تفاضل گل برابر، رقابت بین نماینده مازندران و نماینده کرمانشاه در هفته ششم به بالاترین حد ممکن رسید.

در بازی ششم زندی بتن موفق شد با زدن ۱۱ گل تفاضل خود را به ۱۳ برساند و شاهین کرمانشاه نیز با این که ۱۰ گل در بازی همزمان مقابل نماسازان ساحل آبادان به ثمر رساند، به دلیل دریافت چهار گل روی تفاضل گل مثبت ۸ باقی ماند و نتوانست جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند.

در دیدار پایانی زندی بتن کلاردشت علی احمدی سه گل، سجاد امانی، محمدجواد رضایی و ابوالفضل مینویی هر کدام دو گل و احمد دستیاران و میثاق حسن‌پور نیز هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

 زندی بتن کلاردشت با کسب رتبه اول گروه خود در مرحله دوم رقابت‌ها علاوه بر کسب جواز صعود به لیگ برتر، به فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور نیز راه یافت و باید برای کسب عنوان قهرمانی با تیم اول گروه دوم این مسابقات یعنی فولاد زرند ایرانیان بازی کند.

علاوه بر مسئولان شهرستان و شهر کلاردشت، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به عنوان مهمان ویژه در سالن برگزاری مسابقه حضور داشت.

این تیم با سرمربیگری احمد پری‌آذر توانست از ۱۰ بازی مرحله مقدماتی رقابت‌ها با هفت برد و یک مساوی، ۲۰ امتیاز کسب کند و پس از تیم تبارباطری دزفول به عنوان تیم دوم وارد مرحله دوم رقابت‌ها شود.

زندی بتن در هفته اول رقابت‌های مرحله دوم مقابل نماسازان ساحل آبادان به تساوی ۴ – ۴ خارج از خانه دست یافت، در دیدار دوم شاهین کرمانشاه را در کلاردشت با نتیجه ۳ – ۱ شکست داد و سومین بازی را از نصر فردیس البرز در خانه حریف ۴ – ۳ برد. در دور برگشت رقابت‌ها نیز چهارمین بازی خود را در خانه با برد ۴ – ۳ مقابل نماسازان ساحل آبادان به پایان رساند، سپس ۴ – ۲ به شاهین کرمانشاه باخت و در آخرین بازی نیز با ۱۱ گل نصر فردیس البرز را شکست داد.

با صعود زندی بتن کلاردشت به لیگ برتر فوتسال کشور، مازندران با توجه به بقای شهروند ساری دارای دو نماینده در این لیگ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

بنویس تفاضل ولى بخوان تبانى !!!! خیلى حرکت اصغرى مقدم و گل زاده در فوتسال زشت بود واقعا بحال این فوتسال کثیف باید گریست

آگاه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

مردم رو اون چیزی که خودتون هستید فرض نکنید، تفاضل گل؟؟؟!!!! یا تبانی محرض و واضح… وای به حال فوتسال که اصغری مقدم و گلزاده که ادعای پیغمبری دارن اینجوری فوتسالو به گند میکشن

سالار شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

خدا کنه فقط سال بعد محمد گل زاده و دوستانش سر از کلاردشت در نیاورند که خیلى تابلو میشه فقط دوست دارم گل زاده و رفقا بروند کلاردشت اونوقت همه خیلى چیزا رو میفهمند

سالاد سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۲۳

مشتی حداقل یکم بین پیام هات فاصله میدادی تا تابلو نشی