کد خبر : 199987
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 8:58
-

زندی پور توقع قمی های فوتسال دوست را محقق می کند؟

زندی پور توقع قمی های فوتسال دوست را محقق می کند؟

علی زندی پور سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال فردوس قم شد، زندی پور در مقطعی سرمربی پارسیان شهر قدس در لیگ برتر بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی زندی پور سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال فردوس قم شد، زندی پور در مقطعی سرمربی پارسیان شهر قدس در لیگ برتر بود.

درحالی‌که طی روزهای گذشته فرهاد کشاورز مربی موفق فصل گذشته مقاومت البرز با مدیران فردوس به توافقات نهایی رسیده بود اما این مربی کرجی قرارداد خود را با تیم شهرش تمدید کرد و در مقاومت ماندگار شد.

بلافاصله مدیریت فردوس که این فصل با توجه به حضور حسین صبوری به‌عنوان مربی در سن ایچ، اولویتش انتخاب مربی غیربومی است ،علی زندی پور را به‌عنوان سرمربی این فصل فردوس منصوب کردند.

از سوابق سرمربی جدید تیم فوتسال فردوس قم اینکه از مدرسین فوتسال ایران به شمار می‌رود و فصل گذشته دستیار رضا لک در کراپ الوند بود، وی همچنین مقطعی دستیار لک در گیتی پسند هم بود.

زندی پور همچنین در مقطعی سرمربی پارسیان شهر قدس در لیگ برتر بود، حالا باید دید زندی پور که به‌عنوان سرمربی در تیم‌های قبلی‌اش توفیق چندانی کسب نکرده آیا در قامت سرمربی نماینده قم می‌تواند رضایت و اهداف مدیریت فردوس را محقق سازد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آگاه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

دمت گرم با زبون بی زبونی گفتی بدرد نمیخوره، فقط من موندم خبرنگار متوجه میشه و رزومه طرفو نگاه میکنه که هرجا بوده اون تیم نابود شده، اونوقت مدیرای فوتسالی چطوری انتخاب میکنن اینارو، واقعا فوتسال به قهقرا رفته با این مدیرا و این اساتید نابودگر

نام شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

آقای قلی زاده یه نگاه به کارنامه طرف میکردی حداقل، آخه یه تیم بگو موفق بوده که ما قمی ها دلمون خوش بشه به انتخابت، فقط یه تیم بگوووووو

احسان شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

بابا ولمون کنید یعنی چی آخه، مسئولانی قمی کجایید که مربی ای که ما لیگ استانم بهش تیم نمیدیم و از مربیای جوانان و نوجوانان ما هم ضعیف تره اومده اینجا خوش گذرونی و بعداز چندهفته با نتایج افتضاح میره و ما میمونیم و حوضمون

نام شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

بابا این بنده خدا مربى مجازى هست فقط بلده حرف بزنه اگر چیزى بلد بود که کراپ الوند با اون همه بازیکن و هزینه میلیاردى بدبخت نمیشد که؟!!!

فوتسال 10 شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

واسه شهری که همیشه حرفی واسه گفتن داشته چنین انتخابی باعث تعجب. تو این که آقای زندی پور مربی با دانشی هست شکی نیست ولی برای لیگ برتر و به عنوان نفر اول یه تیم بودن براش کوچیکه… و احساس میکنم تا هغته ۵،۶ بیشتر دوام نیارن