کد خبر : 200067
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 8:53
-

بهادری در گفتگو با Fut5al :

عراق نشود با یکی از مدعیان قهرمانی لیگ می‌بندم/ بعد از جام‌جهانی، مشکلی برای بازی ندارم

عراق نشود با یکی از مدعیان قهرمانی لیگ می‌بندم/ بعد از جام‌جهانی، مشکلی برای بازی ندارم

بازیکن فصل گذشته گیتی‌پسند گفت: در حال مذاکره با یک باشگاه عراقی هستم و اگر همه خواسته‌هایم پذیرفته نشود با یکی از مدعیان قهرمانی لیگ می‌بندم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری که پس از پارگی رباط صلیبی در فصل گذشته، اکنون ماه‌های پایانی ریکاوری زانویش را می‌گذارند در گفتگو با خبرنگار Fut5al گفت: ابتدا باید از همه کسانی که در این مدت جویای حالم بودند تشکر کنم خصوصا باشگاه گیتی‌پسند که قراردادم را تا جایی که باید پرداخت می‌کرد انجام داد و هزینه درمانم را هم داد.

او افزود: آقای عراقی‌زاده به شخصه لطف زیادی به من داشتند و حتی یک پیشنهاد هم برای تمدید از گیتی‌پسند در کنار دیگر پیشنهاداتم دریافت کردم که همه چیز را به بعد موکول کرده‌ام تا ببینم چه پیش می‌آید.

این بازیکن چپ پای فوتسال ایران در خصوص برنامه خود برای فصل آینده گفت: در حال مذاکره با باشگاه عراقی هستم که خواسته‌هایی را از این تیم داشته‌ام و منتظر جواب نهایی آنها هستم. اولویتم بازی در خارج از کشور است اما اگر محقق نشود حتما فصل آینده در یکی از تیم‌های مدعی لیگ به میدان خواهم رفت.

او تاکید کرد: پیشنهادات خوبی دارم اما به همه گفته‌ام که اگر بازی در خارج از کشور نشد و نتوانستم بروم آن وقت حتما به یکی از آنها پاسخ خواهم داد. شرایط بازی در عراق با تجربه‌ای که دارم ایده‌آل بوده به شرط آنکه تمام چیزهایی که خواسته‌ام را باشگاه بپذیرد.

بهادری در خصوص آخرین شرایط زانویش پس از عمل جراحی نیز تصریح کرد: زمان به خوبی سپری شده و تمام برنامه‌هایی که به من داده شد را مو به مو در حال انجام دادن هستم ضمن اینکه مربی اختصاصی گرفته‌ام و انشاالله بعد از جام‌جهانی آمادگی کامل برای بازی خواهم داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.