کد خبر : 200064
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 8:40
-

محمدی:قهرمانی با سن ایچ دور از دسترس نیست/منصوری به دلیل سنگ اندازی ها به روز بدی افتاده است

محمدی:قهرمانی با سن ایچ دور از دسترس نیست/منصوری به دلیل سنگ اندازی ها به روز بدی افتاده است

دروازه بان ملی پوش سن ایچ از شرایطش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از چند فصل حضور در فرش آرا و یک نیم فصل در کراپ، مسعود محمدی به سن ایچ ساوه پیوست تا در فصل جدید از دروازه تیم سوم فصل گذشته محافظت کند.

وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: سن‌ایچ در چند فصل اخیر نشان داد که تیمی با کیفیت بالاست و از یک ثبات خوبی برخوردار بوده است. این تیم فصل گذشته هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شد. برای همین احساس کردم با حضور محسن حسن‌زاده و کادر فنی خوبی که امسال دارند و جذب بازیکنان باکیفیت و با مدیریت آقای باقری قهرمانی با این تیم دور از دسترس نیست.
محمدی در خصوص تیم کراپ نیز گفت: جا دارد از باشگاه خوب کراپ و مدیران این تیم برادران نخ‌باف و آقای حقانی تقدیر کنم. حضور این مدل تیم‌ها در لیگ ما باعث پیشرفت فوتسال خواهد بود. تیمی که پرداختی کامل در پایان قرارداد دارد و بازیکنان را از لحاظ مالی در استرس وارد نمی‌کند.
گلر ملی‌پوش و قرچکی فوتسال ایران در پایان گریزی نیز به تیم شهرش زد و گفت: برای تیم خوب شهید منصوری قرچک که چند سالی در آن تیم بازی کردم آرزوی روزهای خوب دارم. تیمی که همیشه جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شد، ولی الان به دلیل سنگ‌اندازی‌ها و ضعف مدیریت ورزشی شهر به این حال و روز افتاده است. قرچک یکی از قطب‌های بازیکن‌سازی فوتسال ایران است و این شهر را در همه جای ایران با اسم فوتسال می‌شناسند. ای کاش مسئولین به این امر توجه داشته باشند تا این تیم به روزهای خوب خودش بازگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.