کد خبر : 200172
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 تیر 1400 - 10:21
-

شمسایی:حتما نباید همیشه خبرهای ما فوتسالی باشد/شایعه تیمداری در فوتسال صحت ندارد

شمسایی:حتما نباید همیشه خبرهای ما فوتسالی باشد/شایعه تیمداری در فوتسال صحت ندارد

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال گفت: فکر می‌کنم از زمانی که تیم ملی ما به تیم‌های مختلف ۱۰ یا ۲۵ گل می‌زد، گذشته و دوره پیروزی‌های بسیار پر گل در فوتسال سر آمده است. باید پاک باشیم و پاک جلو برویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در خصوص وضعیت فوتسالی خود در فصل جدید اظهار داشت: حتما نباید همیشه خبرهای ما فوتسالی باشد. یک فرد می‌تواند در مقاطعی از زندگی در موقعیت‌های دیگری که متفاوت است، حضور داشته باشد و خود را بهتر پیدا کند. خدا را شکر اتفاقات خوبی برای من در حال رخ دادن است. صحبت‌هایی با من در سطح کلان شده است که می تواند باعث به وجود آمدن اتفاقات خوب شود.

وی ادامه داد: فعلا در حال رسیدگی به عقب افتادگی کارهایی که داشتم، هستم اما هر چه که باشد پوست، گوشت و استخوان من از فوتسال است. در این چند وقت یک کار خیریه بسیار بزرگ انجام دادیم که باید به سر مقصد منظور می‌رسید و خدا را شکر که این کار انجام شد. 

شمسایی اضافه کرد: وارد برنامه ستاره‌ساز شدم که برنامه بسیار خوب و سازنده‌ای است. این اتفاق حجم کاری من را بیشتر می‌کند اما خوشحالم که در این برنامه برای اعتلای ورزش کشورمان تلاش می‌کنیم.        

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال تصریح کرد: در حال حاضر زیاد پیگیر خبرهای فوتسالی نیستم و از طریق دوستانی که به دیدنم می‌آیند از برخی خبرها مطلع می‌شوم. 

شمسایی در خصوص شایعه تیمداری‌اش در لیگ یک فوتسال ایران گفت: اصلا چنین چیزی واقعیت ندارد. یکی از دوستانی که مرا به طور کامل قبول دارد، مبلغی را برای تیمداری در لیگ یک فوتسال در نظر گرفته که این مقدار از سرمایه در حد هزینه‌هایی است که تیم‌هایی مانند گیتی‌پسند و مس سونگون دارند. من به دلیل رفاقتی که با این شخص دارم به او به صورت صادقانه گفتم که وارد این کار نمی‌شوم اما راه و پروتکل‌های این کار را به او نشان خواهم داد. در اصل من می‌خواهم این کار را هدایت کنم.

وی در خصوص نتایج دیدارهای هفته پایانی لیگ یک فوتسال و حواشی مربوط به تبانی احتمالی بیان کرد: فکر می‌کنم از زمانی که تیم ملی ما به تیم‌های مختلف ۱۰ یا ۲۵ گل می‌زد، گذشته و دوره پیروزی‌های بسیار پر گل در فوتسال سر آمده است. فوتسال انقدر نزدیک و سخت شده که فکر نمی‌کنم تیمی بتواند به این راحتی حریفش را از پیش رو بردارد. البته من دوست دارم بیشتر شنونده خوبی باشم. و دوست ندارم به این موضوعات فکر و آن‌ها را باور کنم چرا که فعلا دوست دارم فقط درگیر مسائل مربوط به کسب و کارم باشم. 

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال در مورد نپرداختن به این موضوع ادامه داد: وقتی چوب را بلند کنی، گربه دزده خودش فرار می‌کند. پاک باشیم و پاک جلو برویم. خود فوتسالی‌ها این موضوع را تجزیه و تحلیل خواهند کرد. متاسفانه دنیا بسیار کثیف شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.