کد خبر : 200191
تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1400 - 13:04
-

لیتوانی به دنبال برگزاری جام جهانی فوتسال با حضور تماشاگران

لیتوانی به دنبال برگزاری جام جهانی فوتسال با حضور تماشاگران

فدراسیون فوتبال لیتوانی به دنبال برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال با حضور تماشاگران است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات جام جهانی فوتسال، از شهریور به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود. فدراسیون فوتبال لیتوانی در تلاش است تا این مسابقات را که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاده بود را با حضور تماشاگران برگزار کند.

«ادگاراس استانکویسیوس» دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی در این خصوص به سایت «پشن فوتسال» آرژانتین گفت: در حال حاضر وضعیت کرونا را بسیار دقیق رصد می‌کنیم و اواخر ماه جولای (حدود سه هفته دیگر) تصمیم نهایی را در مورد حضور تماشاگران در سالن‌های جام جهانی می‌گیریم.

وی افزود: از آنجا که این یک رویداد بزرگ برای لیتوانی است، امیدواریم که تماشاگران را در سالن‌ها داشته باشیم. با توجه به وضعیت فعلی کرونا، انتظار داریم جام جهانی با حداقل ۵۰ درصد از ظرفیت تماشاگران برگزار شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال حضور تماشاگران خارجی در جام جهانی، تاکید کرد: وضعیت کشور بسیار بهتر است ولی نمی‌دانیم در پاییز (زمان برگزاری جام جهانی) شرایط چگونه خواهد بود. امیدواریم که وضعیت همچنان رو به بهبود باشد. محدودیت‌های سفر بسته به کشور و مناطق مختلف دنیا، متفاوت است.

ادگاراس در پایان گفت: بیشتر کارهای مربوط به میزبانی جام جهانی انجام شده است و ما در حال کار روی جزئیات هستیم. نمایندگان فیفا از سالن‌ها بازدید و سایر جنبه‌های مهم را نهایی کردند. در حال کار روی پروتکل‌های بهداشتی هستیم که به ما امکان می‌دهد جام جهانی را با ایمنی سازماندهی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.