کد خبر : 200180
تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1400 - 1:20
-

ناظم‌الشریعه: پاداش ۵۰میلیونی صدرا به تیم شهیدسپاسی یک اقدام فرهنگی بود

ناظم‌الشریعه: پاداش ۵۰میلیونی صدرا به تیم شهیدسپاسی یک اقدام فرهنگی بود

سرمربی تیم‌ملی فوتسال با حضورش همراه با مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره صدرا در تمرین فجر شهید سپاسی کمک ۵۰میلیونی مجموعه صدرا را به بازیکنان این باشگاه تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که در حال حاضر به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول لیگ دسته اول قرار دارد، اکنون دو گام تا راهیابی به لیگ‌برتر فوتبال ایران قرار دارد و روز جمعه برای هموارتر شدن راه صعود باید به مصاف شاهین شهرداری بوشهر برود.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال به جهت روحیه دادن و قدردانی از تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم فجر به اتفاق خلیل حاجی‌پور مدیرعامل شرکت عمران صدرا و منصوری عضو هیات‌مدیره در تمرین این تیم حضور یافتند و پاداش ۵۰میلیونی شهر جدید صدرا را برای تقسیم میان بازیکنان و کادر فنی تقدیم علی اصغر کلانتری سرمربی این تیم کردند.

سرمربی تیم‌ملی در این خصوص به Fut5al گفت: از آنجا که فجر با نام شهید گره خورده، برخود واجب دانستیم با مدیرعامل و اعضای شرکت عمران صدرا جهت قدردانی از تلاش بازیکنان، پاداش کوچک ۵۰ میلیونی را تقدیم کنیم.

وی افزود: این پیشنهادی که دادم مورد قبول هیات‌مدیره قرار گرفت و سعی کردیم با این پاداش گوشه‌ای از زحمات این تیم را جبران کنیم. تیم فجر شهید سپاسی به عنوان یک برند اخلاقی در شان شخصیت شهید سپاسی در صورت صعود به لیگ برتر می‌‌‌‌تواند منشا خیر و برکت برای جوانان استان فارس به خصوص شهر شیراز باشد.

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه این اقدام صدرا یک کار فرهنگی قلمداد می‌شود گفت: در این مقطع وظیفه همه مسولان استان است که به کمک این تیم بشتابند. فجر در حال حاضر به کمک احتیاج دارد و همه ما باید یکصدا از این تیم حمایت کنیم. این تیم متعلق به شهید است و کمک به آن اقدام فرهنگی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.