کد خبر : 200211
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 10:14
-

افضل:می خواهیم اصفهان را از تک قطبی بودن در فوتسال خارج کنیم/سپاهان وارد عرصه فوتسال می شود

افضل:می خواهیم اصفهان را از تک قطبی بودن در فوتسال خارج کنیم/سپاهان وارد عرصه فوتسال می شود

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: قصد داریم در استان اصفهان و شهرستان‌های آن استعدادیابی برای بانوان و آقایان برگزار کنیم و استعدادها را کشف و چند تیم خوب راه بیندازیم تا فوتسال اصفهان را از این حالت در بیاوریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل در رابطه با عدم حضور در لیگ برتر فوتسال به عنوان سرمربی اظهار کرد: برای خانواده ام سخت بود که بیرون از اصفهان کار کنم و به دلیل اینکه ارزش زیادی برای من دارند تصمیم گرفتم کنار خانواده باشم و در اصفهان کار کنم. قصد داریم در استان اصفهان و شهرستان‌های آن استعداد یابی برای بانوان و آقایان بگذاریم که استعداد هارا کشف کنیم و چند تیم خوب راه بیندازیم تا فوتسال اصفهان را از این حالت در بیاوریم.

وی ادامه داد: برنامه خوبی است، امیدوارم بتوانیم آن را به بهترین شکل انجام دهیم تا کار خوبی برای استان اصفهان انجام داده باشیم.

مربی فوتسال وعضو هیئت مدیره سپاهان با بیان اینکه می‌خواستیم استعداد یابی را شروع کنیم، اما به کرونا برخوردیم تصریح کرد: از هفته‌های آینده استعداد یابی را شروع می‌کنیم، برنامه ریزی لازم را انجام دادیم، پایگاه هارا مشخص کردیم تا بعد از کشف استعدادها مربی بازیکنان را پرورش دهد و اصفهان را از تک قطبی بودن خارج کنیم. قصد داشتیم رده سنی ۱۰ الی ۱۴ سال را استعداد یابی کنیم، اما به خاطر اینکه قصد داریم تیم نوجوانان، جوانان و امید هم داشته باشیم استعداد یابی از رده سنی ۱۰ تا ۲۱ سال است.

افضل اضافه کرد: قرار بود این استعداد یابی زیر نظر هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار شود که با اعضای هیئت مدیره سپاهان صحبت کردیم و همه موافقت کردند این استعداد یابی با نام سپاهان انجام شود تا  شاهد تیم داری این باشگاه هم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.