کد خبر : 200235
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 23:02
-

حال تیم‌های مازندرانی خراب است/ وضعیت نامشخص شهروند ساری در آستانه لیگ‌برتر فوتسال

حال تیم‌های مازندرانی خراب است/ وضعیت نامشخص شهروند ساری در آستانه لیگ‌برتر فوتسال

اوضاع و احوال تیم های فوتسال لیگ برتری استان مازندران در آستانه شروع لیگ خراب است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که زمان زیادی تا شروع لیگ برتر فوتسال ایران باقی نمانده، پس از اعلام عدم تیمداری باشگاه زندی بتن کلاردشت حالا از ساری نیز خبر می‌رسد که برند ورزش این شهر هم وضعیت کاملا نامشخصی را دارد.

راه ساری که به واسطه حمایت شهرداری و شورای شهر نام خود را به شهروند تغییر داده بود نه تنها سال گذشته هیچ‌گونه حمایتی از جانب شورای شهر و شهرداری دریافت نکرده بلکه امسال نیز حمایت این دو نهاد و همچنین استانداری، اداره کل ورزش و جوانان مازندران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را نیز به همراه ندارد و به همین خاطر شرایطی کاملاً نامشخص پیش‌رو دارد. خصوصا اینکه اجازه کمک هیچ نهادی هم برای حمایت از تیم‌های فوتسالی این استان داده نمی‌شود.

در حالیکه غالب تیم‌های لیگ‌برتری فوتسال تمرینات خود را آغاز کرده و روزهای پایانی نقل و انتقالات خود را پشت سر می‌گذارند شهروند ساری تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده و مشخص نیست با شروع لیگ‌برتر چه تیمی را به روانه مسابقات خواهد کرد و آیا این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد یا خیر.

حال و روز تیم‌های مازندرانی فوتسال ایران این روزها هرگز خوب نیست و با وجود دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزشی اداره کل ورزش و جوانان این استان هنوز خبری از تحولات مثبت برای فوتسال این استان به گوش نمی‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.