کد خبر : 200326
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1400 - 0:11
-

شمسایی: تمام هدفم در کمیته فوتسال این است که بتوانم قدم مثبتی بردارم

شمسایی: تمام هدفم در کمیته فوتسال این است که بتوانم قدم مثبتی بردارم

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص انتصابش به عنوان معاونت کمیته فوتسال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان ، درباره انتخاب شدنش به عنوان معاون و عضو کمیته فوتسال اظهار داشت: همه این پست و مقام‌ها از نظر من اسم است و اگر آدم بتواند قدمی برای موفقیت فوتسال بردارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در چند روز گذشته چندین جلسه با سراجی برگزار کردم تا بتوانیم برای موفقیت فوتسال اهداف بلندی را برنامه ریزی کنیم. بعد از این جلسات بود که به من پیشنهاد معاونت کمیته فوتسال را دادند. همه مواردی که قرار است در کمیته فوتسال اتفاق بیفتد در جهت این خواهد بود که ما بتوانیم برای موفقیت فوتسال ایران قدم بزرگی برداریم.

هیچ وقت به دنبال مقام نبوده‌ام

معاونت کمیته فوتسال افزود: من هیچ موقع علاقه‌ای به میز و مقام نداشتم و دنبال جایی نبودم که بخواهم خودم را مطرح کنم. در هر صورت فوتسال رشته‌ای است که من زندگی‌ام را در آن گذرانده‌ام و اگر بتوانم قدم مثبتی برای موفقیت این رشته بردارم، قطعا با تمام وجودم در آن فعالیت خواهم کرد.

ملاک من در فوتسال اعتباری است که در بین مردم به دست آورده‌ام

شمسایی درباره اینکه قبلا به عنوان عضو کمیته فنی در فوتسال فعالیت داشته و حالا به عنوان معاون کمیته فوتسال انتخاب شده بیان کرد: زمانی که من به عنوان عضو کمیته فنی در فوتسال حضور داشتم به خاطر وجود محمد حسن انصاری فرد بود. بعد از آن که انصاری فرد از این کمیته استعفا کرد، من هم بلافاصله از این کمیته فنی جدا شدم. چیزی که برای من خیلی مهم است موقعیت و جایگاه نیست، بلکه اعتباری است که در بین مردم و اهالی فوتسال به دست آورده‌ام. عقیده شخصی من همیشه این گونه بوده است که به اصل و اصول همیشه پایبند بوده ام.

تمام هدفم در کمیته فوتسال این است که بتوانم قدم مثبتی بردارم

عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال ادامه داد: امروز هم اگر به عنوان معاون و عضو کمیته فوتسال انتخاب شدم تمام هدفم این است که برای موفقیت فوتسال کشورم قدم بزرگ و مثبتی بردارم. اگر فکر کنم می‌توانم در این راه موفق باشم، قطعا با تمام وجود به کارم ادامه خواهم داد. به هر حال تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه مسابقات جام جهانی قرار دارد و همه ما امیدوار هستیم که ملی پوشانمان با یک نتیجه خوب به کشور برگردند.

شمسایی درباره برنامه‌های آینده خود در کمیته فوتسال گفت: من به تازگی به عنوان عضو کمیته فوتسال انتخاب شدم و هنوز کار‌هایی که باید انجام دهم مشخص نیست. ابتدا باید با سراجی و عزیزی خادم جلسه‌ای برگزار کنم تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. در هر صورت پیشنهادات زیادی مد نظر من قرار دارد و باید راجع به تک تک آن‌ها صحبت کرده تا بتوانیم همه آن‌ها را به مقصد نهایی برسانیم. تمام هدف ما این است که تیم ملی با آرامش خاطر خوبی به مسابقات جام جهانی برود. بعد از آن باید درباره رده‌های پایه برنامه ریزی کرد. به هر حال همان طور که من بار‌ها در مصاحبه‌های خودم اعلام کردم در فوتسال اصلا آدم‌ها مهم نیستند، بلکه خود فوتسال مهم است که ما را به لحاظ اعتباری بالا برده است.

قبل از آمدن به کمیته فوتسال از پیشکسوتان این رشته اجازه گرفتم

معاون کمیته فوتسال در پایان گفت: من با تمام احترامی که برای بزرگان فوتسال قائل هستم این پست را قبول کردم. من قبل از آمدن به معاونت کمیته فوتسال با بزرگان و پیشکسوتان این رشته صحبت کردم و از همه آن‌ها اجازه گرفتم. به هر حال آمدن من به کمیته فوتسال اصلا اینطور نیست که بخواهم پایم را جای فرد دیگری بگذارم. من به عنوان شاگرد آمده‌ام تا بتوانم قدم بزرگ و مثبتی برای فوتسال کشورم بردارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.