کد خبر : 200332
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1400 - 12:02
-

مرتضایی: تلاش می‌کنیم رتبه سوم جام را کسب کنیم

مرتضایی: تلاش می‌کنیم رتبه سوم جام را کسب کنیم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: بودجه و وضعیت باشگاه ما به گونه‌ای نیست که قهرمان شویم اما تلاش می‌کنیم دست کم به رتبه سوم جام دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی افزود: تمرینات تیم خود را از ۱۰ روز قبل آغاز کرده ایم و فصل ١۴٠٠ لیگ برتر فوتسال نیز از ۱۴ مرداد آغاز می‌شود و در نخستین بازی خود به دیدار تیم تازه صعود کرده فولاد زرند کرمان خواهیم رفت.

وی با بیان این که روند تیم ما رو به جلو است ادامه داد: چندین بازیکن از تیم ما جدا شده اند از جمله خزایی که هفت سال و رستمی و جعفری دست کم سه سال در تیم ما بازی کردند و فصل آتی در تیمهای دیگر به میدان می‌روند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: در این مدت سه بازیکن جدید تاکتیک پذیر، جوان و جویای نام هم به تیم ما پیوستند و با این وجود این تغییرات در روند آماده سازی تیم تاثیر منفی دارد و چندین بازی طول می‌کشد تا تیم یک دست شود.

مرتضایی در خصوص سرمایه گذاری باشگاه فرش آرا در رده سنی پایه هم افزود: با توجه به بودجه باشگاه، باید بتوانیم پشتوانه سازی خوبی داشته باشیم و هم اینک از ۱۲ بازیکن ما ۹ نفر در رده سنی امید فرش آرا بودند.

وی ادامه داد: باید در زمینه بازیکن سازی کار کنیم تا هزینه‌های باشگاه خیلی کمتر شود. وقتی در رده‌های سنی پایین‌تر مثل رده نونهالان، نوجوانان و جوانان کار کنیم تا زمانی که به رده امید و بزرگسال می‌رسند به طور قطع ستاره خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.