کد خبر : 200380
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1400 - 14:01
-

تیم‌داری باشگاه سپاهان در فوتسال/ افضل: فوتسال اصفهان افت کرده است‌

تیم‌داری باشگاه سپاهان در فوتسال/ افضل: فوتسال اصفهان افت کرده است‌

مربی فوتسال اصفهان گفت: به دلیل اینکه فوتسال در اصفهان افت کرده بود تصمیم گرفته شد در رشته فوتسال تیم‌داری و استعدادیابی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل ، درباره تیم‌داری باشگاه سپاهان در رشته فوتسال اظهار داشت: به‌دلیل اینکه فوتسال در اصفهان افت زیادی کرده بود، تصمیم گرفته شد در رشته فوتسال تیم‌‌داری و استعدادیابی کنیم. قرار بر این شد یک طرح استعدادیابی کلی در استان اصفهان برگزار کنیم و از نفرات برتر در رده‌های پایه استفاده کرده و چند تیم خوب تشکیل دهیم.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سپاهان موافقت کردند که در رشته فوتسال تیم‌داری کنیم که از آنها بسیار تشکر می‌کنم. هدف‌مان از این کار استعدادیابی و پرورش استعدادهای خوب فوتسال استان اصفهان و همچنین تیم‌داری در رده سنی بزرگسالان است.

افضل درباره کمبودها و مشکلات فوتسال اصفهان بیان کرد: از نظر سخت‌افزاری که همان اسپانسر است مشکل داریم. همچنین درباره مربیانی که باید در بخش بانوان و آقایان آموزش ببینند تا استعدادهای کشف شده فوتسال را در سطح خیلی بالا آموزش دهند تا این استعدادها بتوانند به فوتسال اصفهان کمک کنند، با کمبود مواجه هستیم که امیدوارم با ورود باشگاه سپاهان به رشته فوتسال این موارد رفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۵:۴۸

گیتی که گند زد به فوتسال اصفهانیه ادم حسابی و فنی ندارن