کد خبر : 200402
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 9:51
-

مرتضایی: منتظر اتمام کار تیم های متمول در نقل و انتقالات هستیم /بازی‌های لیگ برتر محک خوبی برای انتخاب بازیکنان ملی خواهد بود

مرتضایی: منتظر اتمام کار تیم های متمول در نقل و انتقالات هستیم /بازی‌های لیگ برتر محک خوبی برای انتخاب بازیکنان ملی خواهد بود

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در خصوص روند آماده سازی این تیم برای فصل آتی گفت: تمرین‌های بازیکنان تیم خود را از ششم تیرماه آغاز کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در خصوص روند آماده سازی این تیم برای فصل آتی گفت: تمرین‌های بازیکنان تیم خود را از ششم تیرماه آغاز کردیم. در طول تمرینات برنامه‌های مشخص شده طبق اهداف باشگاه انجام می‌شود تا با توجه به فصل پیش رو اعضای باشگاه با تمام تلاش در راستای موفقیت تیم تلاش کنند.

مجید مرتضایی افزود: برخی منتقدان، عملکرد فرش‌آرا در فصل گذشته را رضایت بخش نمی‌دانستند، اما نباید فراموش کنیم که سه تیم برتر فصل گذشته چهار بازیکن خوب فرش‌آرا را با پیشنهادهای قابل توجهی جذب کردند. این موضوع نشان می‌دهد توانایی بازیکنان فرش‌آرا آنقدر بالا بوده که تیم‌های برتر لیگ برتر به دنبال جذب آنان هستند.

وی با بیان اینکه فرش‌آرای مشهد در لیگ برتر فوتسال، شبیه تیم فوتبال آرسنال در انگلیس شده است ادامه داد: آرسنال بازیکنان بی‌نام و نشان را جذب می‌کرد و پس از رشد و افزایش توانایی بازیکنان از پرداخت دستمزد بازیکنانش عاجز می‌ماند و آنان را از دست می‌داد. این اتفاق در دو سه سال اخیر برای فرش‌آرا رخ داده است.

سرمربی تیم فرش آرا گفت: برای جذب بازیکن ابتدا باید صبر کنیم تا تیم‌های متمول بازیکنان خود را جذب کنند، سپس به سراغ بازیکنان مستعدی که آینده خوبی دارند برویم تا بتوانیم دوباره بازیکنان جدیدی بسازیم.

وی افزود: در حال حاضر با پیوستن سه بازیکن جدید و آغاز تمرینات، در مرحله شناخت بازیکنان از همدیگر هستیم. هماهنگ شدن بازیکنان با یکدیگر مقداری زمانبر است.

مرتضایی در باره شروع زود هنگام مسابقات لیگ برتر فوتسال نیز ادامه داد: پارسال مسابقات لیگ برتر از ۲۶ آذر ماه آغاز شد و امسال آغاز زود هنگام لیگ برتر پیشنهاد کادرفنی تیم ملی بود. بازی‌های دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی تقریبا صفر و مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران جایگزین بازی‌های دوستانه تیم ملی شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان تیم ملی در لیگ ایران بازی می‌کنند، بازی‌های لیگ برتر محک خوبی برای انتخاب بازیکنان خواهد بود و بازیکنان در شرایط بازی به تیم ملی افزوده می‌شوند. هرچند عملکرد خوب برخی بازیکنان در لیگ نمی‌تواند تضمین‌ کننده درخشش آنها در مسابقات بین‌المللی باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.