کد خبر : 200417
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 14:21
-

فقط چهار بازیکن غیر بومی داریم

کاظمی:بخشی از هزینه‌ها و تأمین ملزومات از عهده باشگاه خارج است/ می خواهیم جزو شش تیم برتر لیگ باشیم

کاظمی:بخشی از هزینه‌ها و تأمین ملزومات از عهده باشگاه خارج است/ می خواهیم جزو شش تیم برتر لیگ باشیم

مدیرعامل تیم راگا گفت: تیم داری در لیگ برتر فوتسال دارای هزینه‌های سنگینی است و ازآنجاکه تیم راگا به صورت شخصی اداره می‌شود و هیچ‌گونه حمایتی از سوی اسپانسر نشده، بخشی از هزینه‌ها و تأمین ملزومات از عهده باشگاه خارج است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل تیم راگا گفت: تیم داری در لیگ برتر فوتسال دارای هزینه‌های سنگینی است و ازآنجاکه تیم راگا به صورت شخصی اداره می‌شود و هیچ‌گونه حمایتی از سوی اسپانسر نشده، بخشی از هزینه‌ها و تأمین ملزومات از عهده باشگاه خارج است.

جلال کاظمی با اشاره به مشکلات و موانع حضور در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم داری در لیگ برتر فوتسال دارای هزینه‌های سنگینی است و ازآنجاکه تیم راگا به صورت شخصی اداره می‌شود و هیچ‌گونه حمایتی از سوی اسپانسر نشده بخشی از هزینه‌ها و تأمین ملزومات از عهده باشگاه خارج است.

وی افزود: در حال حاضر مشکل نداشتن سالن تمرین و میزبانی برطرف شده اما مشکل خوابگاه برای بازیکنان شهرستانی تیم پابرجاست و همچنین با توجه به آغاز تمرینات برای فصل جاری متأسفانه هنوز هیچ اسپانسری برای حمایت از تیم اقدام نکرده لذا از تمام دستگاه‌های شهرستان درخواست کمک کردیم اما هیچ‌یک از وعده‌ها عملی نشده است.

مدیرعامل تیم راگا با بیان اینکه ۱۴ مرداد آغاز رقابت‌ها خواهد بود بیان کرد: با دلیل مشکلات تأمین سالن، تمرینات به کندی پیش رفته و به واسطه نامه‌نگاری‌های انجام شده سالن طالقانی برای تمرین تیم هماهنگ شد اما در حال حاضر با مشکل اسکان بازیکنان غیربومی مواجه هستیم.

وی بیان کرد: هدف و چشم‌انداز تشکیل تیم در سال اول صعود به لیگ برتر بود و در سال جاری تلاش می‌کنیم تا جزو ۶ تیم پایانی لیگ برتر فوتسال باشیم که البته امیدواریم این افتخار با جذب اسپانسر محقق شود.

مدیرعامل تیم راگا در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت مربی، سرمربی، بازیکن بومی و میدان دادن به جوانان و استفاده از ظرفیت آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده و تنها در سال جاری به منظور قرار گرفتن در جمع تیم‌های برتر از ۴ بازیکن غیربومی استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.