کد خبر : 200393
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 9:01
-

کریمیان: دو بازیکن از تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به تایلند خط می خورند

کریمیان: دو بازیکن از تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به تایلند خط می خورند

سرپرست تیم ملی فوتسال ایران گفت: پیش از اعزام تیم ملی به تایلند، دو بازیکن از لیست ۱۸ نفره تیم ملی خط خواهند خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم ملی فوتسال ایران در مورد برگزاری اردوی این تیم پیش ازاعزام به تایلند گفت: ملی پوشان روز سه شنبه ابتدا فاز دوم واکسن کرونا را تزریق خواهند کرد و سپس تست پی سی ار خواهند داد تا برای پرواز بین المللی نیز مجوز آنها صادر شود. منتظر جواب تست می مانیم و روز چهارشنبه نیز پس از دو جلسه تمرین عازم تایلند می شویم.

وی در مورد نفرات اعزامی به تورنمنت تایلند خاطرنشان کرد: ۱۸ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند که دو بازیکن از لیست خط خواهند خورد که ممکن است نتیجه تست پی سی آر تعیین کننده این دو بازیکن خط خورده باشد.

سرپرست تیم ملی فوتسال درمورد برنامه این تیم پس ازبازگشت از تایلند تاکید کرد:پس از بازگشت از مسابقات تایلند، بازیکنان در اختیار تیم های باشگاهی قرار می گیرند تا چهار هفته از لیگ برگزار شود.فصل جدید رقابت ها از ۱۴ تا ۳۱ مرداد برگزار می شود و پس از این روز بازیکنان در اختیار تیم ملی خواهند بود.

وی ادامه داد: ملی پوشان ۵ شهریور عازم بلاروس شده و پس از برگزاری دو بازی دوستانه در این کشور ۱۰ شهریور به ایران باز می گردند.

کریمیان در مورد برگزاری اردوی تیم در مشهد گفت: از سال ۲۰۱۶ تیم ملی فوتسال همیشه قبل از رویدادهای مهم برای بالارفتن روحیه، اردویی معنوی در مشهد داشته است. امسال هم با وجود اینکه زمان کمی داریم یک اردوی یک روزه در مشهد مقدس خواهیم داشت. تیم ملی باید هفته پایانی منتهی به جام جهانی را در تهران باشد اما سعی می کنیم به مشهد هم برویم. بعد از مشهد تیم ملی ۱۸ یا ۱۹ شهریور به لیتوانی می رود که بستگی به بلیطی دارد که فیفا برای ما می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.