کد خبر : 200447
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1400 - 22:38
-

منصوری: فوتسال به مسیری می‌رود که تیمداری در آن اشتباه محض است/متأسفم ۲۲ سال عمرم را در فوتسال هدر دادم

منصوری: فوتسال به مسیری می‌رود که تیمداری در آن اشتباه محض است/متأسفم ۲۲ سال عمرم را در فوتسال هدر دادم

عضو هیات مدیره باشگاه منصوری شایعات مربوط به واگذاری امتیاز این تیم را تایید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابتدای فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بود که نام تیم ستارگان ورامین به شهید منصوری قرچک تغییر کرد تا امید فوتسال‌دوستان قرچکی و نام این باشگاه قدیمی و پُرافتخار دوباره زنده شود.

این باشگاه فصل گذشته دچار مشکلات مالی فراوانی بود و مدیران شهید منصوری اعلام کردند که مدیران شهر قرچک تمایلی به کمک به این باشگاه را ندارند. این عوامل باعث شد که مالکان شهید منصوری به فکر فروش سهمیه لیگ برتری خود بیفتند و با چند باشگاه در سراسر کشور مذاکره کرده‌اند.

کریم منصوری عضو هیات مدیره باشگاه شهید منصوری در همین باره به خبرنگاران گفت: کارهای مربوط به واگذاری را به اکبر تقوی (سرپرست تیم) سپرده‌ایم. فوتسال به مسیری می‌رود که تیمداری در آن اشتباه محض است. این مسیر سازنده نیست و عده‌ای متمول در رأس فوتسال کشور قرار دارند. آنها می‌گویند هر کسی می‌تواند، تیمداری کند و هر کسی نمی‌تواند، برود. انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارم و متأسفم ۲۲ سال عمرم را در فوتسال هدر دادم.

عضو پیشین هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال با انتقاد از مدیران بومی قرچک تصریح کرد: مسئولان شهر قرچک قول‌هایی دادند و بعد گفتند شما غیربومی هستید. ما را از فعالیت در فوتسال پشیمان کردند و نمی‌خواهیم از هر دری وارد شویم. مدیران فعلی سنخیتی با ورزش ندارند و پُست‌ها را میان خود تقسیم کردند. هیچکس از جیب خود خرج نمی‌کند و هر کسی از فوتسال سود هم می‌برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.