کد خبر : 200572
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400 - 15:27
-

تقوی: شهرداری قرچک به وعده خود عمل نکرد/اشخاصی برای تیم مانع تراشی کردند/انتقال امتیاز به مشهد هفته آتی نهایی می شود

تقوی: شهرداری قرچک به وعده خود عمل نکرد/اشخاصی برای تیم مانع تراشی کردند/انتقال امتیاز به مشهد هفته آتی نهایی می شود

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به دلیل بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان شهرستان و عدم تحقق وعده‌ها و کمک‌های مالی در آستانه واگذاری قرار دارد.

 تیم شهید منصوری قرچک در حال حاضر تنها تیم شهرستان مهد فوتسال ایران است که اخیراً به دلیل کم‌لطفی مسئولان تصمیماتی برای واگذاری آن اتخاذ شده که سبب افول سابقه ورزشی این شهر طی چهار سال گذشته شده است.

 پیش از این واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری و پرافتخار “مقاومت قرچک” سپس تشکیل تیم “شهرداری قرچک” و در نهایت فروش امتیاز این تیم توسط شهرداری و در نهایت نیز آمدن تیم شهید منصوری قرچک در سال گذشته و زمزمه‌های واگذاری امتیاز این تیم داستان چهار ساله گذشته فوتسال در شهرستان قرچک است.

چند روزی است که خبر واگذاری امتیاز تیم شهید منصوری نشان پرافتخار قرچک که نخست با واگذاری امتیاز ستارگان ورامین به قرچک و تغییر نام به شهید منصوری به این شهرستان آمد پس از حواشی کوچک و بزرگ در یک سال اخیر این روزها در فضای مجازی و بین ورزش دوستان و طرفداران فوتسال باعث نگرانی برای شهروندان و آینده ورزشی شهرستان شده است.

اکبر تقوی با اشاره به حواشی ایجاد شده اظهار داشت: تیم شهید منصوری قریب به یک سال است فعالیت خود را در شهرستان قرچک آغاز کرده اما به دلیل وجود مشکلات، هیئت‌مدیره این تیم در نظر دارد امتیاز تیم را واگذار کند.

وی با انتقاد به مسئولان شهرستان افزود: طبیعتاً تیمی که وارد یک شهر یا منطقه می‌شود می‌بایست مورد حمایت مسئولان قرار گیرد اما هیئت‌مدیره تیم شهید منصوری با توجه به مشکلاتی که در سال قبل و لیگ اخیر داشت هیچ‌گونه حمایتی از مسئولین شهرستان دریافت نکردند.

سرپرست تیم شهید منصوری از شهرداری قرچک نیز انتقاد کرد و گفت: شهرداری در آغاز فعالیت این تیم در شهرستان حدود یک سال پیش به هیئت‌مدیره شهید منصوری قول داد که مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به این تیم بپردازد ولی رفته‌رفته شاهد بی‌توجهی و همچنین عمل نکردن آنان به وعده‌ها بودیم.

تقوی تصریح کرد: افراد و اشخاصی نیز بودند که مانع تراشی بسیاری برای این تیم می‌کردند به ویژه در زمان بازی‌هایی که با تیم‌های رقیب صورت می‌گرفت که باعث از بین رفتن روحیه بازیکنان در مقابل مشکل مالی باشگاه و عدم‌حمایت مسئولان شهرستان شاهد نتایج خوشایند این تیم نبودیم.

وی در ادامه افزود: به دلیل وجود مشکلاتی که برای تیم ایجاد شد، هیئت‌مدیره تیم شهید منصوری تصمیم گرفت امتیاز این تیم را واگذار کند و در حال حاضر نیز از شهرها و باشگاه‌های مختلفی پیشنهادهایی شده ولی قوی‌ترین احتمال شهر مشهد است که طی هفته آتی نتیجه نهایی معلوم خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر یکشنبه , ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶

تیمو دادی چکشم گرفتی واسه دهمه فیلم بازی نکن

هوادار دوشنبه , ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۵۲

دوست عزیز وقتی شما عمری بدون صداقت پیش روی کنید بعد از یه مدت مطمئنا دیگه شخصیت واقعی اشخاص مشخص میشه و این اتفاق در مورد شما در قرچک افتاده
دیگه دورانی که با استفاده از شعبان بی مخ ها می‌توانستید کارتان را در فوتسال قرچک پیش ببرید تمام شده است .
شما و دو سه نفر آدم های حقیرتان در شهره قرچک تمام شدید ، خداحافظ