کد خبر : 200652
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 12:01
-

روز دوم تورنمنت قاره‌ای تایلند ۲۰۲۱ ؛

برتری هفت گله ایران مقابل همزبانان تاجیک/ از کلین‌شیت پرکاس و هت‌تریک جاوید تا رویش گل طیبی

برتری هفت گله ایران مقابل همزبانان تاجیک/ از کلین‌شیت پرکاس و هت‌تریک جاوید تا رویش گل طیبی

تیم ملی فوتسال ایران در برابر تاجیکستان به پیروزی قاطع ۷ بر صفر دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دومین روز از رقابت‌های تورنمنت قاره تایلند تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت ۱۰:۱۵ به مصاف تاجیکستان رفت و موفق شد دومین پیروزی خود را نیز به ثبت برساند.

تیم محمد ناظم‌الشریعه در این بازی با ترکیب ابتدایی سینلپرکاس،فرهاد توکلی ،حسین طیبی،محمدرضا سنگ سفیدی و سعیدعباسی پا به میدان گذاشت و بلافاصله با حضور نفرات بعدی خود موفق به ثبت سه گل پیاپی توسط مهدی جاوید شد.

حسین طیبی گلزن تیم‌ملی فوتسال ایران نیز در این نیمه بالاخره موفق به ثمر رساندن اولین گل در این تورنمنت شد تا ایران با پیروزی ۴ بر صفر به رختکن برود‌.

نیمه دوم دیدار ایران و تاجیکستان قدری فیزیکی تر و پر برخورد تر دنبال شد به طوری که پس از گل پنجم ایران در برخورد شدید میان علی خوجا نوروز و محمد شجری هر دو بازیکن با یکدیگر برخورد شدید داشته و با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شدند درخواست وی اس از سوی نیمکت تیم ملی فوتسال ایران نیز تاثیری در برگرداندن این رای داور نداشت.

از نکات جالب توجه این بازی کلین شیت پرکاس در اولین حضور فیکس خود در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران بود ضمن اینکه حسین طیبی نیز با شکستن طلسم گل نزدنش در بازی اول این تورنمنت، با دو پاس گل زیبا نیز چهره درخشانی از خود به نمایش گذاشت. ضمن اینکه مهدی جاوید نیز با هتریک مقابله تاجیکستان بار دیگر قدرت‌نمایی کرد.

گفننی است برای ایران مهدی جاوید (۳ گل)، حسین طیبی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، فرهاد توکلی، سعید احمدعباسی موفق به گلزنی شدند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.