کد خبر : 200946
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 23:28
-

دبل سراجی در ناکامی/ سایپا فوتسالی باخت و سقوط کرد

دبل سراجی در ناکامی/ سایپا فوتسالی باخت و سقوط کرد

رئیس کمیته فوتسال شب تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتبال سایپا که هفته ها برای بقا در لیگ برتر فوتبال می‌جنگید در نهایت به دسته پایین‌تر سقوط کرد. روند نزولی این تیم درست از زمانی شروع شد که مهرداد سراجی مدیرعامل این باشگاه به ریاست کمیته فوتسال منصوب شد و مشغله‌های فراوان او باعث شد تا هم به درستی در امر مدیریت باشگاه سایپا فعالیت نکند و هم نتواند بر امورات فوتسال نظارت داشته باشد.

سو مدیریت او در سایپا تا جایی بود که فراز کمالوند را از نیمکت استقلال با حرکتی نه چندان جالب به عنوان سرمربی انتخاب کرد اما در نهایت لیگ را با اخباری سرمربی گمنام فوتبال پایان برد و تیمش به دسته پایین‌تر هم سقوط کرد در حالی که با شکست خانگی ذوب‌آهن مقابل مس رفسنجان ، سایپا با یک تساوی مقابل تراکتور نیز در لیگ برتر ماندنی می‌شد اما این تیم در تبریز حرفی برای گفتن نداشت و ۵ بر یک شکست خورد.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که در همین روز تیم فوتسال ایران ۵ بر یک تایلند را شکست داد و قهرمان تورنمنت بین قاره‌ای شد اما سایپا با یک باخت فوتسالی در تبریز برای اولین بار به دسته پایین‌تر سقوط کرد تا این ناکامی در کارنامه مهرداد سراجی ثبت شود.

سراجی پیش از این طعم ناکامی با سایپا را با عدم قهرمانی تیم فوتسال بانوان این باشگاه در لیگ برتر نیز چشیده بود .تیمی که از شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر بانوان برخوردار بود در هفته پایانی به طرز عجیبی کورس قهرمانی را به پالایش نفت آبادان واگذار کرد.

هر چه باشد در شب تلخ و شیرین سراجی ، کمتر کسی موفقیت تیم ملی فوتسال را به پای او می نویسد اما قطعاً ناکامی بزرگ سایپا را باید به حساب این مدیر سیاسی و نه ورزشی نوشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.