کد خبر : 208343
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 17:24
-

تاکید رئیس فدراسیون بر استعدادیابی در فوتسال زنجان

تاکید رئیس فدراسیون بر استعدادیابی در فوتسال زنجان

عزیزی‌خادم خواستار توسعه فوتسال در زنجان شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  شهاب‌الدین عزیزی خادم ظهر امروز در مجمع انتخاباتی ریاست هیأت فوتبال استان زنجان با ابراز امیدواری برای آغاز دوره جدید در فوتبال استان با انتخابات برگزار شده، اظهار کرد: این مهم در سایه همکاری بین بخشی و همچنین با مسؤولان دیگر حوزه‌ها محقق خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال به برنامه‌های ارائه شده در مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان اشاره و تصریح کرد: فدراسیون فوتبال هم در صدد استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای اجرایی شدن برنامه‌ها است.

وی رتبه ۲۸ را زیبنده استان زنجان در فوتبال ندانست و تاکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین توان اقتصادی باید برای ارتقای این رتبه تلاش شود.

خادم به فضای ایجاد شده در کشور و ورزش اشاره و تصریح کرد: باید با تلاش و کار، برنامه‌ها را در ابعاد ملی و استانی محقق کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال به موفقیت‌های فوتبالی کشور در رده‌های مختلف اشاره و ابراز امیدواری کرد، این موفقیت‌ها منجر به ایجاد انگیزه برای ادامه مسیر و موفقیت‌های بزرگ شود.

وی با تاکید بر وجود نگاه توسعه‌محور در فدراسیون فوتبال گفت: موفقیت تیم فوتبال بسیار انگیزه‌بخش است چنانکه موفقیت تیم ملی بزرگسالان در بحرین و همچنین تیم ملی بانوان بسیار قابل تامل و برای عموم مردم رضایت‌بخش است.

خادم به وجود ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان اشاره کرد و افزود: به هر حال یک فدراسیون توسعه محور در کشور تشکیل شده و باید از این فرصت برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای به ویژه در حوزه ورزشگاه‌ها استفاده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید براینکه زنجان زیرساخت‌های خوبی در ورزش دارد، ادامه داد: در این  راستا باید ظرفیت‌های بخش خصوصی برای جذب در ورزش احصا شود.

وی با بیان اینکه زنجان در حوزه ورزش ظرفیت‌های خوبی دارد که باید با تعامل از آن استفاده بهینه کرد، افزود: نتیجه‌بخشی این مهم نیازمند همراهی و وجود انگیزه کمک به همدیگر است.

خادم با تاکید بر اینکه مسؤولان استانی و فدراسیون باید به وظایف خود عمل کنند، افزود: فدراسیون یک برنامه مالی و اقتصادی طراحی کرده  که تلاش خواهد شد ضمن تحقق، هیأت‌های استانی را هم حمایت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اذعان به وجود مشکلات و معذورات در هیأت‌های فوتبال استانی افزود: باید متوجه بود که همه در زمان و دوره مسؤولیت خود همه تلاش خود را برای موفقیت انجام داده‌اند.

وی با توصیه به رئیس هیأت فوتبال استان زنجان برای استفاده از ظرفیت‌های موجود گفت: هیچ وقت نباید به دنبال حذف بود چرا که تجربه ثابت کرده است که چنین رویکردی تلف کردن وقت، امکانات و زمان است که هیچ عایدی هم در بر نخواهد داشت.

خادم بر لزوم اجرای طرح استعدادیابی زیر نظر فدارسیون فوتبال و همچنین برنامه‌های فوق‌العاده تاکید کرد و گفت: به نظر این طرح‌ها به ویژه در حوزه فوتسال انجام نشده چرا که هزینه آنچنانی ندارد بنابراین باید در فوتسال و فوتبال بانوان اقداماتی انجام شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.